Phoneshop.nl

In 1996 vestigde het hoofdkantoor van Phoneshop.nl zich in Den Haag. Met twee winkels op top A1 locaties én de online shop is Phoneshop een grote speler op de Nederlandse telecommarkt. Door afspraken met de netwerkaanbieders en fabrikanten kan er een compleet en concurrerend aanbod geboden worden. Tevens heeft Phoneshop.nl zijn eigen technische dienst, die officieel gecertificeerd is om reparaties uit te voeren voor diverse merken.

Phoneshop.nl Reviews

    Ondeugdelijk product en slecht ingelicht

    Op 30 mei 2013 heb ik mijn nieuwe telefoon binnen gekregen, de Samsung Galaxy S3. Al vanaf dag één heb ik geen/slecht internet en bereik. Phoneshop schoof de schuld direct af op Samsung en er werd gezegd dat ze er daar niks aan konden doen. Na tientallen telefoontjes gepleegd te hebben, kon ik het product opsturen voor reparatie. De klachten zijn echter niet verholpen. Ik hoorde later pas van betrouwbare bronnen dat, als ik het toestel als DOA (Defect On Arrivel) had opgegeven, ik dan meteen een nieuwe had ontvangen. Als onwetende consument word je hier niet over ingelicht door Phoneshop. Ik ben inmiddels al weken zeer slecht bereikbaar en vind de situatie ontzettend vervelend. Dit omdat je bij de aankoop een goed werkend toestel verwacht en ik wettelijk recht heb op een deugdelijk product, zelfs nog na de garantieperiode. Ik heb een aangetekende brief geschreven en hoop dat Phoneshop het probleem dit keer goed zal oplossen en mij zo spoedig mogelijk een nieuw toestel toestuurt.

    Sterke punten
    Snelle levering.

    Zwakke punten
    Klantenservice en aftersales.

Bezoek Phoneshop.nl

Schrijf een review