BelCompany.nl

BelCompany is al 15 jaar de toonaangevende telecom retailer in Nederland. Met 180 vestigingen door het hele land is de BelCompany een herkenbare partij voor iedere consument die op zoek is naar een mobiel abonnement, of prepaid pakket. Naast de 180 winkels heeft de Belcompany ook een Webwinkel.

BelCompany.nl Reviews

    defecte telefoon gekocht!

    Op 20 augustus 2014 een nieuwe Sony Xperia E gekocht. Ik ben niet handig met technische dingen, dus ik koos voor een simpele telefoon. Ik vroeg de verkoper; heb een telefoon nodig, waarmee ik kan whatsappen; bellen, smsen; en een beetje internetten. Nou; dan kon ik prima de Sony Xperia E gebruiken, volgens de medewerker.... Meteen een hoesje dr bij gedaan om m toch goed te beschermen; eindstand was ik €120 euro kwijt.
    Meteen de eerste dag merkte ik dat de telefoon traag reageerde, maar ik dacht dt ik me aanstelde... De tweede dag gaf de telefoon aan, dat het opslag geheugen vol was.
    Ik kon mij niet voorstellen dat ik een defecte telefoon had gekocht- van de vriendelijke meneer bij de belcompany,...
    Afgelopen zaterdag, 6 september toch maar besloten om even langs de winkel te gaan om naar me telefoon te laten kijken...(2 WEKEN NA AANKOOP) De winkelmedewerker, vond het ook heel vreemd dat het geheugen al vol was, en heeft zowat alle apps verdwijderd, die bij aankoop al op de telefoon stonden. Heel vreemd, dat zou toch moeten passen? maar goed; doet u maar, als t werkt.....na een half uur stond hij vreemd te kijken toen de telefoon nogsteeds 'vol' aangaf. De jongen zei dat hij wel de telefoon op kon sturen.
    Sorry? ik heb een nieuwe telefoon gekocht, ik ben niet van plan om te wachten op reparatie, terwijl jullie mij een defecte telefoon verkocht hebben! lekker makkelijk. Ik was al te laat voor me werk, dus heb m gezegt dat ik de week daarop wel nog een keer langs zou komen.
    Die maandag, 8 september ben ik nog een keer langs gegaan. Weer een andere winkelmedewerker; (ja ja, personeel genoeg) zou wel even de manager erbij halen. prima.
    Toen ik zag dat de manager de gene was die mij deze telefoon had verkocht, wist ik al dat dit een lastige situatie zou worden.. Wéér mijn verhaal uitgelegt, Maar volgens hem, was de telefoon niet defect, maar was het mijn eigen schuld, want ik zou te veel app gesprekken erop hebben staan.. Sorry?? Dus u heeft mij een telefoon verkocht, waar ik eigenlijk niks aan heb? die na 1 dag, al 'vol' is?? Waar ik verrder dus niks mee kan?? Terwijl ik u precies heb uitgelegt, bij aankoop; ik wil APPEN ; BELLEN EN SMSEN?? Wat is er nu zo ingewikkeld??
    De manager, die gaf aan dat ik wel een duurdere telefoon mocht uitzoeken; tegen bij betaling uiteraard. Nee meneer, ik wil geen duurdere telefoon, ik wil dat deze telefoon het gewoon zou doen, want ik weet, dat het een defecte telefoon is, en voor dit geld, kan ik PRIMA een telefoon jkopen, die het wel goed doet. Dus NEE ik ben NIET bereid om een DUURDERE telefoon te kopen, terwijl JIJ mij deze telefoon hebt verkocht, met de boodschap dat ik een goede keuze had gemaakt!
    Ik vind dit een verschrikkelijke behandeling, de medewerkers en manager spreken elkaar tegen, en ik wordt verplicht om nog een andere, duurdere, telefoon te kopen bij de winkel. Ik wil mijn geld terug, met de hoop dat ik nooit meer hoef terug te komen.

    Sterke punten
    geen enkele.

    Vreselijke webshop, slechte service

    Koop echt nooit iets via de website van BelCompany! Dat bespaart je veel frustratie en uurtjes aan de telefoon met de klantenservice! Ik had een toestel met abonnement gekocht via de website van BelCompany op 15 juli. Op 19 juli word ik gebeld voor een leveringsafspraak. So far so good. Voor de levering moest ik een ochtend thuis blijven, want het pakketje moet je persoonlijk aannemen. Prima. De hele ochtend gewacht, maar geen pakketje. Contact opgenomen met de klantenservice, het pakketje bleek nog gewoon in depot te liggen en zou die dag niet meer geleverd worden. Bleek een probleem te zijn met het leveringssysteem. De medewerkster zou overleggen met haar manager voor een oplossing en zou mij diezelfde middag nog terugbellen. Maar niets! De volgende dag zelf maar weer gebeld voor een nieuwe leveringsafspraak. Krijg ik weer een dag later een mail met de bevestiging voor de levering van het pakketje met een heel andere datum en een heel ander tijdstip dan afgesproken. Dus dan maar wéér contact opnemen met de klantenservice. Bleek weer een IT probleem te zijn. Afspraak telefonisch verzet. Pakketje wordt als het goed is morgen geleverd (10 dagen verder), maar ik heb er geen vertrouwen meer in. Overigens bleek ook bij het laatste contact met de klantenservice dat van mijn klachten over de eerste leveringsafspraken niets meer bij hen bekend was. Zo serieus gaan ze dus om met leveringsproblemen en klachten. Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon een pakketje op de afgesproken dag en tijd bij iemand af te leveren???? Op de website van Belcompany staat dat ze flexibel zijn met bezorgen. Maar ze zijn vooral flexibel voor zichzelf en niet voor de klant.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slechte service, komen afspraken niet na, lossen problemen niet op en doen niets met klachten.

    slechte service

    Hallo,ik heb sinds ongeveer 4 maanden problemen met het ontvangen van berichten (sms) op mijn Nokia C1-01,krijg deze niet meer binnen maar kan wel versturen.Nu is mij verteld door de medewerkers van jullie filiaal op de helftheuvel (Den Bosch) dat het aan mijn simkaart (prepaid) van Vodafoon ligt,en dat ikzelf contact moet opnemen met Vodafoon om dit op te lossen.Ik vind dit een zeer kwalijke zaak omdat BelCompany mij dit zo verkocht heeft en ik dit dan normaal zou vinden dat jullie dit probleem op zouden moeten oplossen en niet het probleem naar de klant moeten afschuiven.Jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik nooit meer bij BELCOMPANY iets zal kopen.En dit ook tegen iedereen zal vertellen dat de service van jullie zeer slecht is.
    Gr MM Snijders

    Zwakke punten
    Zeer slechte service

Deze website is niet meer actief

Schrijf een review