GSMweb.nl

GSMweb.nl

GSMweb.nl Reviews

    Dweil ipv gsm ontvangen

    In plaats van een gsm heb ik een dweil systeem ontvangen. Er is een onderzoek uitgevoerd en zowel postnl als gsmweb geven nu aan dat het onderzoek gestopt is. Ik heb 180 euro betaald en betaal al aan tele2 voor de gsm die ik nooit heb ontvangen.
    Als je belt of mailt worden er van allerlei beloften gedaan die niet nagekomen worden.
    Ik wil graag de door mij betaalde gsm ontvangen of de al betaalde 180 euro terug en dan uiteraard dat de afbetaling bij tele2 wordt stopgezet

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    zakkenvullers

    Een refurbished Iphone X A-grade besteld. Deze ontvangen maar er zitten absoluut gebruikssporen op. Inmiddels 5 keer gebeld maar ze blijven volhouden dat de telefoon ter reparatie op gestuurd moet worden en dat duurt 2 weken.
    Ze hebben i.p.v een A-grade een pruts-grade geleverd maar ze blijven volhouden dat deze niet omgeruild kan worden maar gereparred moet worden. Slaat nergens en een klantgerichte reactie blijft uit.... Nooit nooit iets kopen bij gsm.web, zeer slechte service !

    Sterke punten
    adverteren

    Zwakke punten
    service en produkten

    offerteTelfort via GSMweb geen cent waard

    Ik heb via GSMweb een offerte voor 4 zakelijke abonnementen gekregen. Totaal €89,24 per maand exclusief BTW.
    Echter factureert Telfort nu €100,36 (ex btw) per maand.
    Telfort weigert het bedrag aan te passen ondanks het toesturen van de getekende offerte en bevestiging.
    GSMweb doet een tovertruk met BTW's (die niet klopt) waardoor de €89,24 ex btw ineens €100,36 ex btw wordt.

    Verder blijkt de cash-back geen cash-back maar een lening te zijn. Dat stond nergens vermeld. De condities van de lening weigeren ze te sturen.

    Hoe kan ik dit oplossen zonder meteen naar de rechter te stappen? Voor consumenten zijn er instanties waar ze kunnen klagen. Is er ook zo'n instantie voor kleine bedrijfjes?

    Sterke punten
    GSMweb
    niet nakomen belofte/offerte
    kleine bedrijven bedonderen
    BTW toveren.

    Telfort
    schuilen achter (sub) leveranciers
    kleine bedrijven bedonderen.

    Zwakke punten
    GSMweb
    nakomen offerte
    rekenen
    afspraken nakomen

    Telfort
    Actie gerichtheid.
    helpen van kleine bedrijven

    Zeer onbetrouwbaar. Komen afspraken niet na. Geen garantie. Oplichters

    Zeer onbetrouwbaar. Komen afspraken niet na. Geen garantie. Oplichters

    Spijt dat ik ooit via hen iets besteld heb. Lijkt goedkoop, totdat er een keer iets met je telefoon aan de hand is. Dramatische klantenservice. Ik raad iedereen af iets via hen te bestellen.

    Mijn iPhone7 ging na 1 jaar, kuren vertonen. Naar de Apple store geweest en zij gaven aan dat het om een fabricagefout ging en dat ik terug moest naar de verkopende partij(GSMweb) omdat dit onder hun garantie behoort te vallen.

    GSMweb heeft de iPhone vervolgens naar Dynafix (hun reparatie partner gestuurd). Dynafix geeft aan dat ze de telefoon niet kunnen repareren en dat de fout niet onder garantie valt. Dit terwijl apple zelf het tegenovergestelde aangeeft. Ik kon hem enkel konden omruilen voor €450,-, gratis laten vernietigen, of terug ontvangen voor €50.

    GSMweb doet eerst toezegging om de telefoon toe te sturen, maar verschuilt zich vervolgens achter Dynafix en doet helemaal niets voor je. Sterker nog ze proberen je gewoon op te lichten.

    Achteraf bleek de telefoon bij een reparatiecentrum binnen een half uur te repareren.

    Sterke punten
    lage prijs

    Zwakke punten
    Zeer onbetrouwbaar. Komen afspraken niet na. Geen garantie. Oplichters

    Slechte partij voor zakelijke klanten!!

    Ik ben directeur van 2 bedrijven en heb bij beide bedrijven meerdere abonnementen lopen bij T-Mobile via GSMweb.nl. In het verleden ben ik altijd tevreden geweest, maar mijn laatste bestellingen zijn enorm moeizaam gegaan. Op mijn iPhone 7 heb ik maanden op moeten wachten. Ik heb daar zelf meerdere keren achteraan moeten bellen en ben nooit geinformeerd door GSMweb over de voortgang. Op een willekeurige dag stond er ineens een koerier voor mijn neus met mijn telefoon, die ik onder rembours moest betalen. Gelukkig had ik contact geld op zak...
    Het ergste is echter met een ander abonnement, namelijk via T-Mobile voor een iPhone 7+. Die heb ik op 19 september(!!) besteld (het is nu 20 december) en tot op heden heb ik daar niks over gehoord. Na net 30 min(!!) in de wacht te hebben gestaan, werd ik gewoon opgehangen! En nooit compensatie of iets dergelijks voor al dit gedoe.
    Dit is echt een slechte partij, die klachten ook niet serieus nemen (het kan niet eens via hun website). Ik zou, zeker zakelijk, voor een andere partij kiezen.

    Sterke punten
    + Prijs

    Zwakke punten
    - Snelheid
    - Service
    - Communicatie
    - Bereikbaarheid
    - Klantvriendelijkheid
    - Levering
    - Informatievoorziening

    Service is dramatisch

    Kijk uit voor dit bedrijf. Als alles op voorraad leverbaar is en alles gaat zoals verwacht kan je ongetwijfeld een 8.2 scoren op dit soort review sites. Op het moment dat het mis gaat heb je echter een probleem.

    Ik heb 2 abonnementen + toestel afgesloten. 1 bestelling had ik binnen 1 weken binnen (ook later dan op de website stond), de andere heb ik ruim 1 maand op gewacht. In de tussentijd heb ik continue moeten bellen om de status was van mijn bestelling. Na 2 weken kreeg ik te horen dat het toestel niet meer leverbaar was en dat ik maar contact moest opnemen voor een oplossing. Annuleren was echter niet mogelijk, want ik was al over de termijn heen dat ik kon annuleren? GSMWEB kan echter niet leveren, dus dat lijkt mij een normale reden om te annuleren? Uiteindelijk mocht ik met de minst populaire kleur van het toestel genoegen nemen omdat dit blijkbaar een gelijkwaardig product is (visueel echter niet). Anders kon ik een andere Apple toestel nemen met een meerprijs van 250 euro extra. Het rare aan het verhaal is dat het toestel wel direct leverbaar was bij de provider alleen zou GSMWEB dan een stuk meer geld kwijt zijn aan de inkoop. Het lijkt mij niet de klant zijn probleem dat jullie veel meer verkopen dan er in te kopen is van een toestel dat niet meer gemaakt wordt.

    Ik heb minimaal 5 keer gevraagd om door een leidinggevende die beslissingsbevoegd is terug gebeld te worden. Zowel via email als telefonisch. Dit is tot op heden nooit gebeurt. De eerstelijns klantenservice kan niets voor je doen.

    T-Mobile heeft inmiddels de eerste maand afgeschreven terwijl ik niet eens een simkaart had? Ik mag een declaratieformulier invullen en dan gaan ze beoordelen of dit terecht is. Schandalig hoe GSMWEB met klanten omgaat.

    Ik adviseer iedereen om direct bij de provider contracten af te sluiten. Daar heb je betere service en loop je niet tegen een tussenpersoon aan die alleen maar de commissie over de verkoop wil verdienen.

    GSMWEB nooit meer, wees gewaarschuwd!

    Sterke punten
    - Goede aanbieding

    Zwakke punten
    - Levert niet volgens afspraak
    - Consument moet overal achteraan bellen
    - Krijg (na) herhaaldelijk verzoek geen leidinggevende aan de lijn
    - Oplossing is dramatisch
    - Slechte communicatie intern

    GSMWeb laat klanten in de kou staan bij door hun gemaakte fout

    Hallo,
    Ik heb meerdere abonnementen bij GSMWeb afgesloten en in het verleden is dit naar tevredenheid afgehandeld. Echter enkele maanden geleden heeft GSMWeb mij verkeerd geïnformeerd over een van mijn abonnementen. Ik heb meerdere e-mails en brieven ontvangen dat ik per eind december 2014 dit contract kon verlengen. Achteraf blijkt dat deze datum met 3 maanden te vroeg in hun administratie stond en de zwarte Piet werd aanvankelijk naar Tele-2 geschoven omdat deze hun verkeerd geïnformeerd zou hebben. Ik heb contact opgenomen met Tele-2 en volgens hun klopte dit verhaal van GSMWeb helemaal niet. Tele-2 vond de situatie erg vervelend en van de 3 maanden dat ik nu een dubbel contract heb lopen met een andere provider gaat Tele-2 mij 1 maand crediteren. Chapeau voor Tele-2! Verder gaf de Tele-2 medewerker mij aan dat GSMWeb met de dealerdesk contact kon opnemen om het probleem te bespreken en eventueel een regeling te treffen voor de overige 2 maanden. Toen ik contact opnam met GSMWeb wilde men mij hier niet verder helpen en legde nu de verantwoordelijkheid helemaal bij als klant neer! Ook wilde men zich niet in verbinding stellen met Tele-2 voor een regeling voor de overige twee maanden. Mijn voorstel om anders de pijn te delen en dat GSMWeb ook 1 maand zou nemen en ikzelf 1 maand werd meteen van de hand gewezen. Een klacht heeft niet mogen baten. GSMWeb heeft voor U als klant dus geen enkele meerwaarde en ik adviseer om beter rechtstreeks contracten af te sluiten met providers. Het ging hier om een relatief goedkoop abonnement en zelfs de tegemoetkoming van € 13 die ik vroeg was al teveel voor hun. Men neemt dus geen verantwoordelijkheid voor hun fouten. Een gewaarschuwd mens telt voor 2 in dit geval!

Bezoek GSMweb.nl

Schrijf een review