Oplichters

Deze webshop is totaal onbetrouwbaar. Doen niet wat ze beloven, leveren spullen die niet werken, zijn niet bereikbaar via mail of telefoon en zeer onklantvriendelijk. Absoluut geen aanrader!

Sterke punten
Geen enkele

Zwakke punten
Het hele bedrijf

Bezoek LaderWebshop.nl Reviews over LaderWebshop.nl

16 reacties

Vervelend dat u door de zomer periode 4 dagen moest wachten op uw lader maar om ons daarna oplichters te noemen lijkt mij een beetje stemming makkerij.

Deze "officiële" reactie lijkt niet op onderstaande reactie die ik prive in mijn postbus op Facebook ontving. Dit is een kopie van het bericht wat ik een paar minuten (!!!) na mijn review ontving van Laderwebshop:

"Gaat het wel helemaal lekker met jouw?7
Ik heb uw zaak door gestuurt naar onze rechtsbijstand verzekering, u maakt mijn en mijn bedrijf waar wij met ze 3en keihard aan werken zwart.
Dit is smaad en laster en strafbaar, u hoort van ze."

Ik heb ook nog een kopie van mijn andere berichten aan laderwebshop. O.a. bijvoorbeeld het bericht wat ik direct na mijn bestelling heb gestuurd met daarin de annulering van mijn bestelling als deze niet zoals beloofd de volgende dag wordt geleverd.

Dat kan allemaal wel mevrouw, maar u noemt ons oplichters omdat postnl er iets langer overdoet.

Klaag bij de postnl, u hoort nog van ons.

U dwingt mij aangifte te doen.
U hoort nog van mij.

Voor andere klanten wil ik even wat recht zetten na dit ongefundeerde topic van mevrouw

-Mevrouw heeft de lader ontvangen
-Dit duurde door de zomer periode bij ons en bij de postnl(die niet altijd op maandag bezorgd) inderdaad 4 dagen waarvan 2 dagen in het weekend waren in totaal DUS 2 WERKDAGEN(1 maandag).
-WIj hebben nooit een email of telefoontje van mevrouw ontvangen
-Wij hebben ons excuses aangeboden voor de 1 werkdag vertraging
-Mevrouw noemt ons bedrijf oplichters, wij werken hier met 3 mensen keihard om alle laders binnen 1 werkdag te verzenden heel soms duurt het 1 of 2 dagen langer door ons of door postnl. Dan vat ik dat inderdaad persoonlijk op want ik en mijn mensen zijn geen oplichters.


Naar mevrouw toe:
-wij hebben dit jaar al 10.000 bestellingen binnen 1 dag verzonden
-wij hebben dit jaar in totaal 15.000 bestellingen verzonden
-Ik dwing u tot niets, maar ik denk ook niet dat de politie blij zal zijn met uw tijd verspillende aangifte waarin u meldt dat u 2 werkdagen moest wachten ipv 1
-U heeft uw lader in 2 werkdagen ontvangen, en wij begrijpen ook dat het vervelend is om tegenwoordig met een lege telefoon te zitten want ook ik zou ieder uur denken van waar blijft mijn lader. Maar besteed u tijd beter ipv een bedrijf waar 3 mensen hun brood mee verdienen in deze tijd van crisis zwart te maken omdat u heeft iets langer heeft moeten wachten.


Echter is dit wel ons laatste bericht in uw topic; Het is hier geen support forum van onze webshop neem daarvoor contact op met ons via de webshop .

Maar nogmaals onze excuses voor de verlengde levertijd.

Laderwebshop

Seriues al dat gezeur om 1 of 3 dagen zoek allebei een hobby...

Dan nu wat feiten, want ik denk dat u een beetje in de war bent:
- Ik heb de lader ontvangen: hij doet het niet. Ook dat heb ik gemeld. Uw enige reactie was: "ok".
- Ik heb nooit excuses ontvangen
- Ik heb op de dag van bestelling al gebeld en gemaild via jullie eigen contactformulier omdat de leveringstermijn die jullie beloven op de site plots gewijzigd wordt na betaling. Jullie zijn niet bereikbaar telefonisch en reageren niet op de mail waarin ik mijn bestelling heb geannuleerd gelijk na mijn bestelling. Tip: lees even terug wat er op alle reviews wordt geschreven over jullie bereikbaarheid en doe er wat mee.
- PostNL bezorgt ook op maandag. Maar dat slaat in dit geval nergens op want maandag komt in mijn bestelproces bij jullie niet eens voor.
- Jullie versturen pakketjes ongeregistreerd; dit houdt in dat jullie zelf verantwoordelijk zijn voor verzending aldus PostNL. PostNL kan je dus niet als excuus gebruiken voor niet tijdige levering.

Op deze site staat welgeteld 1 positieve reactie.
En van wie is die positieve reactie? Van Johan.
Wie is de eigenaar van Laderwebshop? Johan de Hollander.
Toeval?

Hallo Anoniem,
Wie ben je? Toevallig, je houdt er dezelfde nachtwerktijden op na als Laderwebshop. Jullie reacties komen 's nachts binnen. Die van Laderwebshop om 01.23 en die van jou zelfs om 04.40 uur. Je geeft ook hetzelfde advies over die hobby als Laderwebshop aan andere klanten geeft. En ja, de spellingfouten laten ook wat overeenkomsten zien. Wat een toeval.
Maar, bedankt voor je tip! Het is dat ik nog nooit zoiets onprofessioneels heb meegemaakt dat ik er even tijd voor heb vrijgemaakt. Ik ben hier nu wel klaar mee. Ik heb aangifte gedaan. Mijn punt is duidelijk. Ik heb hier gedaan waar deze site voor bedoeld is en dat is eventuele klanten waarschuwen.
Nogmaals, bedankt voor je advies.

Nou de politie zal blij zijn met je aangifte om een punt te maken dat je 2 dagen hebt moeten wachten.



Mocht de lader niet werken kan je hem net als bij alle andere webshops op het internet terugsturen en dan krijg je een nieuwe. Het adres staat op het kaartje dat bij je bestelling zat.

Hallo Mevrouw,

U noemt ons publieke op het internet: onverantwoordelijk, bedriegers en oplichters . Dit omdat u 2 werkdagen langer moest wachten op uw bestelling

Echter wachten wij nu al 7 dagen, op de retour zodat wij het geld kunnen terug boeken. Dit lijkt mij meten met twee maten, en daarom lijkt mijn een excuses vanaf u kant ook wel op zijn plaats.

Laderwebshop

Johan,
Huh wat is dit nou weer voor vreemde reactie? Wij hadden afgesproken dat ik de kapotte lader afgelopen zaterdag zou versturen. En dan stuur je zondagnacht deze reactie??? Postnl werkt snel, maar niet zo snel. Gezien jouw eerdere reacties weet jij alles van de levertijden van Postnl. Dan weet je ook dat ze op zondag niet leveren. Over met twee maten meten gesproken.
Deze reactie raakt alweer kant nog wal.
Het pakketje is onderweg.

Hallo,

Wij hebben de lader retour ontvangen, hier werkt de lader gewoon

Echter;

-De lader is ontvangen 12 dagen na het ontvangen van de bestelling, volgens onze voorwaarde waar u akkoord meegegaan bent en ook volgens de wet waar zelfs u niet bovenstaat heeft u maar 7 dagen zichttermijn.

-Ook zitten de spullen niet in hun verpakking en bevatten gebruiksschade(krassen).

Maar aangezien u zich toch weinig van regelgeving aantrekt en u nog steeds denkt dat wij achter uw 7.99 aanzitten zullen wij het bedrag terugboeken.

Wel zouden wij het waarderen als u even kunt bevestigen dat u het geld heft ontvangen en de aangifte voor de 2 dagen wachttijd is ingetrokken.

Groet,

Johan van de Laderwebshop

Johan,
Gezien al die andere reviews voor mij (het worden er steeds meer, heb je dat gezien?), was ik voorbereid. Ik heb dus een filmpje gemaakt van de niet
werkende lader.
- dat de lader niet kon laden heb ik tijdig gemeld. Jouw enige reactie was
"ok". Later hebben wij afgesproken dat ik afgelopen zaterdag zou versturen omdat ik de lader eerst moest ophalen van het adres waar het uiteindelijk, dagen later dan beloofd op jullie site, was bezorgd.
- de verpakking lag al lang en breed in de prullenbak, daar waar die lader ook hoort.
- gebruiksschade: ook dit is een oude bekende uit jouw vorige reacties naar ontevreden klanten. Ik kon de lader niet gebruiken, behalve om te kijken of hij het zou doen. Er is geen gebruiksschade te zien op mijn filmpje.
- wat betreft die €7,99: ik had je al gezegd dat je dat geld van mij mocht houden met die kapotte lader erbij, als jij het het blijkbaar zo nodig hebt dat je vindt dat je het op deze manier moet verdienen. Triest hoor.
Dat jij na al je leugens en rare berichten uiteindelijk dan toch geld terugboekt wil niet zeggen dat mijn review of mijn aangifte niet klopt. Ik sta er voor 100%
achter. De stapel wordt hoger en hoger.
Net zoals het aantal negatieve reviews.

Het klopt van geen kant, maar u geld is terug.

Fijne dag.

Heeft u ook gezien dat we bijna 600 likes op facebook hebben?

En dat alle klachten zijn opgelost?

Aangezien een webshop 30 dagen heeft om te leveren klopt u aangifte dus niet.

Ik ben morgen bij u in de buurt, dan kom ik wel even langs om het uit te praten en als u wilt neem ik nadat uw geld al terug geboekt is ook een GRATIS lader mee voor u als.

Tot morgen.

Groet,

Laderwebshop

Hallo,

Mevrouw helaas was er in de middag niemand thuis, wij hebben ons best gedaan en uw super support gegeven op meerdere manieren:

-Gebeld
-Email
-Dit klachtenforum
-bezoek
-facebook

Bij elk reageerde u zich er verontwaardig en weinig oplossing gericht.

Ook heeft u binnen 14 dagen de lader ontvangen, retour verzonden en uw geld terug gestuurd, dit lijkt mij een zeer schappelijke tijd. En als u van mening blijft dat het normaal is om een bedrijf zwart te maken en van allerlei strafbare feiten te beschuldigen op het internet kunnen wij u niet meer helpen. Ook verzoeken wij u contact op te nemen met uw huisarts want uw paranoide lijkt mij niet gezond.

Groet,

Johan

Bezoek LaderWebshop.nl Reviews over LaderWebshop.nl

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over LaderWebshop.nl
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden