Nieuwste Reviews

Mobile Supplies - Al jaren trouwe klant van Mobile Supplies

0

Review:
Ik koop al jaren met veel plezier bij Mobile Supplies altijd een snelle levering scherpe prijzen en geen verzendkosten ook voor aankopen met een lage aanschafwaarde. Een keer een defect product ontvangen en dit is na het versturen van een mailtje snel en correct opgelost. TOP!

Sterke punten:
Snelle levering, goede prijzen, geen verzendkosten, goede klachtafhandeling

Jos beveelt Mobile Supplies aan bij vrienden/bekenden

Mobile Supplies - Snelle levering, geen verzendkosten en vlotte comm

0

Review:
Afgelopen week een bestelling geplaatst voor een nieuw hoesje voor mijn smartphone aangezien ik hier enkele vragen over had heb ik eerst contact gezocht via de klantenservice. Binnen 5 minuten ontving ik reeds een reactie waarin duidelijk al mijn vragen werden beantwoord.
Ik heb dan ook direct een bestelling geplaatst voor een hoesje tegen een aantrekkelijke prijs die ik de volgende dag reeds binnen heb ontvangen. Top service en de volgende keer kom ik weer bij jullie terug! Ga zo door!

Sterke punten:
Geen verzendkosten, snelle levering, vlotte communicatie, overzichtelijke website, veel betaalmogelijkheden

Petra beveelt Mobile Supplies aan bij vrienden/bekenden

ReCell - Ik vind dit pure afzetterij

0

Review:
Via Coolblue en een Samsung actie moest ik mijn Samsung Note opsturen naar Recell. Na 10 dagen kreeg ik een berichtje dat de prijs met 75% werd verlaagd omdat er een beschadiging zou zijn. Ik vroeg een foto van de beschadiging. Zelfs met een microscoop bijna niet waar te nemen. Ik vind het afzetterij van de eerste orde! Nooit meer Recell!

Sterke punten:
Geen enkele

Zwakke punten:
Ik vind het pure afzetterij!

Hans Remee beveelt ReCell NIET aan bij vrienden/bekenden

ZonZoo.nl - Bedriegers

0

Review:
Op 26 augustus heb ik 2 goede toestellen opgestuurd. Sony en LG en nog wel wel in originele verpakking. Zou zo'n €200 gestort krijgen op mijn rekening. Tot op heden niets mogen ontvangen. Op mail reageren ze niet. Als ik nu al de recensies lees twijfel ik enorm of ze wel bestaan!

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Teveel om op te noemen

Mike beveelt ZonZoo.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

ZonZoo.nl - geen geld, geen reactie

0

Review:
Ik heb 2 toestellen opgestuurd maar na 4 weken wachten nog steeds geen geld ontvangen. Inmiddels heb ik twee keer een mail gestuurd maar ook hier wordt helemaal niet op gereageerd. Ik voel me behoorlijk besodemieterd.

martine beveelt ZonZoo.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

VerkoopJeTelefoon.nl - Beter in het water gooien

0

Review:
Vorige week een perfecte werkende iPhone 5 voor € 60 verkocht aan deze maffia. Foto's gemaakt van de staat. Inmiddels een mail ontvangen dat ik 15 euro ga ontvangen omdat er een dode pixel zou zijn. Wellicht dat deze op de achterkant zat, maar het scherm was in perfecte staat. De hoge prijzen die worden geboden worden kennelijk aan niemand uitbetaald (de enige positieve referentie is ongetwijfeld van een allervriendelijkste medewerker die telefonisch toch niet zo vriendelijk blijkt). Het is pure oplichting. Als je echt plezier wilt van je oude telefoon Kun je deze beter gebruiken voor mobiel werpen of deze laten zwemmen. Geen geld, maar een veel beter gevoel.

Sterke punten:
Deze partij zeer goed in oplichten en creatief in het verzinnen van gebreken.

Zwakke punten:
Klantenservice
Nakomen afspraken

ZonZoo.nl - Pure diefstal

0

Review:
iPad gestuurd, vele e-mails later, niets gehoord geen geld ontvangen..
Diefstal dus, advocaat in de arm nemen is nu de volgende stap.

Ze hebben niet eens het fatsoen om je terug te schrijven.
Bellen heeft geen zin, word niet opgenomen.

Bestaat dit bedrijf eigenlijk nog wel?
Doe geen zaken met deze dieven......

Sterke punten:
Onzichtbaar

Zwakke punten:
Fatsoen, commniceren,

E63 beveelt ZonZoo.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

VerkoopJeTelefoon.nl - Onbetrouwbaar bedrijf

0

Review:
Goed werkende iphone5c opgestuurd nadat ik volgens de site €70 zou krijgen. Toestel tot op de dag van opsturen in gebruik gehad zonder problemen. Kreeg na een week bericht dat ik € 17,50 zou ontvangen omdat 'de accu was opgeblazen waardoor er drukpunten op het scherm zitten', iets wat naar mijn optiek 100% zeker niet waar is. 1e en laatste keer dat ik zaken met hen gedaan heb. Heb ook melding gemaakt via klachtenkompas.nl (= consumentenbond. Afwachten wat daar uitkomt)

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
onbetrouwbaar naar mijn idee

Johan beveelt VerkoopJeTelefoon.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

Ritel.nl - Zeer slechte afhandeling van klachten Ritel

0

Review:
#ritel#slechtbedrijf#ritel#
Ritel slecht in oplossen van problemen.
Nieuwe Samsung galaxy s6 edge telefoon binnen week defect. Ritel wijst een beroep op garantie af omdat het defect volgens hun is ontstaan door vochtschade. Het toestel is op een normale manier gebruikt en is nooit met vocht in aanraking geweest telefoon is in die week niet eens buiten geweest. Viel na 1 week uit en ging niet meer aan.Telefoon is voor reparatie door mijzelf voor reparatie aangeboden bij samsung. Deze kwam ongerepareerd terug, conclusie vochtschade dit valt buiten de garantie en kan niet gerepareerd worden. Volgens samsung zat er zelfs al erosie in de telefoon. Vervolgens telefoon terug naar Ritel gestuurd deze hebben hem ook weer doorgestuurd voor onderzoek uitkomst zelfde conclusie.Navraag bij meerdere partijen gedaan, er kan niet binnen en week al mocht ik dus zelf de veroorzaker zijn wat ik niet was erosie in zitten. Juridisch advies ingewonnen en volgens het consumentenrecht moet Ritel bewijzen dat het defect door mijn onzorgvuldig gebruik defect is geraakt. Zij gaan hieraan volledig voorbij en stellen gewoon dat er geen recht is op garantie. Bij meerdere telefoonwinkels met dit verhaal geweest en zij hebben vaker deze klachten gehoord over deze telefoon waarschijnlijk zwak toestel vanuit de fabriek. Meerdere telefonische contacten met Ritel biedt geen resultaat, niets aan te doen pech. Inmiddels betaal ik wel gewoon de abonnementskosten, waarin uiteraard het grootste bedrag is opgenomen als kosten voor de nieuwe telefoon die dus nu gewoon bij Ritel ligt. Verlenging abonnement bij tele2 gaat pas in september in dit betekend dus meer dan 2 jaar hoge kosten betalen voor een telefoon die ik niet heb. DUS Of het abonnement ontbinden zonder verdere kosten.
Indien dat niet lukt wil ik een nieuw toestel . Dit bericht blijft ik overal plaatsen en abokosten stoneer ik totdat dit is opgelost!!!!!!!!

Zwakke punten:
Zeer slechte afhandeling van Ritel legen de schuld bij de klant ondanks alle tegenbewijs

Hogervorst beveelt Ritel.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

ZonZoo.nl - Zeer slecht bedrijf nooit zaken mee doen

0

Review:
Een aantal maanden geleden heb ik 2 mobiels verkocht aan zonzoo. Maar dat ik deze heb opgestuurd, heb ik nooit betaald gekregen. Na meerdere mailtjes ,want alleen zo kan je zo bereiken, heb ik nooit een normale reactie terug gehad. Ik wacht dus nog steeds op mijn geld!

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
communicatie
bereikbaarheid
betrouwbaarheid

john beveelt ZonZoo.nl NIET aan bij vrienden/bekenden