• Waardeloze garantie. Een refurbished telefoon aangeschaft in januari 2019. Blijkt er na 9 maanden al een probleem te zijn. Ze willen mijn telefoon niet onder garantie repareren want er zou valschade zijn. Ik ben me daar niet van bewust. Gevraagd wat het dan kost als het niet onder de garantie valt. Dan is het probleem opeens een productiefout van Apple en ik moet dit zelf maar met Apple oplossen. Ik heb de telefoon toch niet bij Apple gekocht?? Dus ik vind dat Telefoondiscounter dit voor mij op moet lossen en niet ik. Ik word nu van het kastje naar de muur gestuurd. Ben al 1,5 maand bezig met dit probleem en het is nog steeds niet opgelost. WAARDELOOS!!!
    Ik koop nóóóit meer een refurbished telefoon en al helemaal nóóóit meer bij Telefondiscounter!!!

    Zwakke punten
    garantie, betrouwbaarheid

    Door Sam op 5 november 2019 Reageer

  • Telefoon opgestuurd en je raad het al, niets helemaal niets, gebeld maar nummer bestaat niet, gemaild ....niets, dus telefoon weg en geen geld, dit is een list en bedrog bedrijf, stuur nog geen paperclip naar ze.

    Zwakke punten
    oplichters !!!

    Door ton oudendijk op 21 oktober 2019 Reageer

  • Had Bestelling geplaats 8 weken geleden en betaald tot he den nog steeds niks ontvangen

    Zwakke punten
    Niet hun afspraken nakomen

    Door Corry op 15 oktober 2019 Reageer

  • Top service! als nieuw is ook echt als nieuw. Mijn volgende bestel ik hier zeker weer

    Zwakke punten
    Geen!

    Door Pieter op 3 oktober 2019 Reageer

  • Helaas moet ik hierbij mededelen dat ik zeer slecht ervaring heb met uw bedrijf. De bestelling is op 8 september geplaatst en zou uiterlijk 10 september bezorgd zijn. Dat is niet gebeurd en omdat het via briefpost is gestuurd en vervolgens geen track en trace heb gehad, kon ik zelf niets doen.
    Ik moest 5 dagen wachten na verzending van de bestelling omdat u dacht dat de bestelling zwz wordt bezorgd. Daarna weer andere 5 dagen wachten op het opnieuw verzonden item dat tot de dag van vandaag niet verzonden is omdat hij niet voorradig is...

    Door Noor op 27 september 2019 Reageer

  • Zeer slechte producten. Slechte service
    Zeer slechte producten.

    screenprojectors worden met krassen geleverd en dag erna zijn ze al kapot! Niks geks mee gedaan. Als je ze mailt voor geld teruggave zeggen ze vrolijk dat dit niet mogelijk is.

    Ik zou eerder naar een andere website kijken waar de service stukken beter is

    Sterke punten
    Niet ontdekt

    Zwakke punten
    Slechte materialen, slechte service

    Door Remco op 20 september 2019 Reageer

  • Heb een mobiel besteld en betaald in juni. In augustus nog steeds niets gehoord van mobieltekoop.nl . dit bedrijf lijkt mij pure oplichterij

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Levert niet, neemt telefoon niet op, antwoordt niet op mail.

    Door Frank op 18 augustus 2019 Reageer

  • Je hoort na versturen van je spullen nooit meer iets.

    Zwakke punten
    Oplichters

    Door Erik op 30 juli 2019 Reageer

  • Tablet hoes besteld, volgende dag volgens hun opgave verstuurd. Geen tracking want is als brievenbuspost verstuurd. Wel 4.90 euro verzendkosten. Na 9 dagen nog steeds geen ontvangst. Reactie? Wordt onderzocht bij post nl en dat kan nog 5 werkdagen duren. Dus hun advies nog eens een week wachten om daarna een oplossing te regelen. Alle reacties in het engels want zgn zijn alle Nederlandse medewerkers bezet. Heb grote twijfel of de bestelling wel is verstuurd. Spijt dat ik het niet bij bol.com heb besteld...geen verzendkosten en volgende dag in huis.
    Mijn ervaring komt dus overeen met eerdere reviews dus mijn advies....mijd deze webshop

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Betrouwbaarheid en communicatie

    Door Fred op 11 juli 2019 Reageer

  • Makkelijk in gebruik met de wearfit app

    Sterke punten
    Makkelijke gebruiksaanwijzing en overzichtelijke app

    Zwakke punten
    Ik heb de stappenteller hartslagmeter van drphoe.ik vind het alleen vreemd dat ie ook mijn hartslag bloeddruk en stappen meet als ik hem niet aan heb.ik weet nu niet of ik het serieus moet nemen.

    Door Carla op 23 juni 2019 Reageer

  • Afgelopen zondag naar de dokter geweest, omdat mijn Moto G4 niet meer oplaadde. Batterij vervangen en 's avonds kwam ik tot de conclusie dat er niets was veranderd. Maandag teruggegaan en netjes de reparatiekosten teruggekregen met de mededeling dat het waarschijnlijk aan het moeder board lag en niet te repareren is. Nieuwe telefoon besteld. Pech met nieuwe telefoon. Geen startup scherm waarbij je taal kan kiezen en alles in Slowakiaans. Gisteren naar deze leverancier gegaan en probleem was snel opgelost met een hard reset. Toen bedacht ik dat een hard reset misschien ook een oplossing was voor mijn 'oude' 2,5 jarige Moto G4. 's Avonds reset gedaan en ja hoor, vanavond is de batterij nog steeds bijna volledig vol.

    Nu baal ik ervan dat ik zelf de hard reset niet heb bedacht, maar zou onze deskundige dokter/expert dit niet moeten hebben bedacht?

    Is deze dokter niet meer een instantie die pleisters en verbandjes aanbrengt en opereert? Er is een heel groot verschil tussen medicijnen hebben gestudeerd en geneeskunde studeren (die zijn er niet veel). Iedereen kan truckjes leren en medicijnen voorschrijven, maar werkelijke kennis van het menselijk lichaam en oorzaken en (gezonde) oplossingen zoeken is een heel verhaal apart.

    Kennelijk geldt dit dus ook voor dode voorwerpen, zoals onze telefoon. Bedankt Gsm dokter dat ik nu voor niets een uitgave heb gedaan voor een nieuwe telefoon en de verspilde tijd!!! Maar ja, dit verkeerde advies compenseren jullie natuurlijk niet!!!

    Sterke punten
    Teruggave van geld wanneer het probleem niet opgelost is en 7 dagen per week open.

    Zwakke punten
    Uit mijn gedetailleerde uiteenzetting blijkt dat er gebrek aan kennis is. Als ik kan bedenken dat een hard reset misschien iets kan oplossen, naar aanleiding van het kopen van mijn nieuwe telefoon, dan moet deze instantie dit zeker als standaard test in huis moeten hebben.

    Geen compensatie voor verkeerde adviezen. Ik ben totaal verkeerd geadviseerd en heb onnodig een nieuwe telefoon gekocht. Ik ga toch verder uitzoeken in hoeverre ik GSM dokter verantwoordelijk kan stellen voor dit advies. Uiteindelijk hebben zij mij op onnodige kosten gejaagd.

    Door Jolanda op 3 mei 2019 Reageer

  • Alles goed! Alles is zoals geadverteerd. Levering, product, alles verliep vlot.

    Door Indy op 21 maart 2019 Reageer

  • Ik was een beetje sceptisch over online bestellingen, maar alles ging perfect met deze website. De levering was erg snel en het product dat ik besteld had was precies zoals beschreven.

    Door Patriek op 21 maart 2019 Reageer

  • Ik kan MytrendyPhone alleen maar aanraden omdat mijn iPhone 7 weer als nieuw werkt!

    Door Hermina op 20 maart 2019 Reageer

  • Mijn vrouw en ik hebben 3 prepaid nummers bij Simpel. Wij hebben onze mobieltjes eigenlijk alleen voor noodgevallen. Wij bellen eigenlijk alleen de ene verplichte keer per 90 dagen mee. Door gehannes met de toestellen en/of de website van Simpel is ons gezamenlijk tegoed ruim € 71.
    Deze week ging ik weer eens die ene keer in de 90 dagen bellen. Toen zag ik pas hun mededeling dat de prepaid dienst per 1 augustus 2019 stopt. Eventueel tegoed op die datum vervalt. Kan dus ook niet meegenomen worden voor een bijv. een sim-only abonnement van Simpel. In hun Algemene Voorwaarden staat letterlijk dat het prepaid tegoed ONBEPERKT HOUDBAAR is. Nu presteert Simpel het om ons tegoed per 1 augustus gewoon te STELEN. Een uitgebreid gemotiveerde klacht hierover per mail veranderde niets aan de kwestie. Dat werd ons telefonisch medegedeeld, per e-mail of brief was niet mogelijk. Zo simpel kan Simpel zijn. SCHURKEN.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    onbetrouwbaar

    Door aadx op 18 maart 2019 Reageer

  • Ik ben een tevreden klant, ik had geen negatieve ervaring in mijn eerste winkel. Ik denk dat ik hier zal blijven kopen.

    Door Joaquin op 5 maart 2019 Reageer

  • Ik kocht een super gaaf hoesje voor de LG-telefoon van mijn dochter en ze is er heel blij mee.

    Door Yannic op 14 februari 2019 Reageer

  • Mijn vrouw heeft een telefoon gekocht met het label “zo goed als nieuw”. Deze telefoon bleek kuren te vertonen door regelmatig vast te lopen. Na overleg met de discounter hebben wij dit toestel teruggestuurd ( wel aangetekend dus €8,60) en na vijf dagen kregen wij een andere toegestuurd. Deze was een stuk beter want die kon je openen tot het beginscherm en daarna deed hij niets meer, zelfs uitzetten was onmogelijk. Dus weer contact met de Telefoondiscounter en die zeiden stuurt u dit toestel maar weer terug ( weer aangetekend, dus weer €8,60 maar er werd ons toegezegd dat zij dat op onze rekening zouden terug storten). Echter nu een week verder hebben wij nog geen reactie van de discounter, geen ander toestel, geen geld terug gestort, helemaal niets. Ik zou dus zeggen, heb je een nieuwe telefoon nodig, zoek iets verder dan bij de Telefoondiscounter.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen reactie op klachten en beloften die niet nagekomen worden.

    Door Ruud op 14 februari 2019 Reageer

  • Ik ben tevreden met mijn nieuwe S7 hoesje, ik zou hem opnieuw kopen.

    Door Kiet op 7 februari 2019 Reageer

  • Geweldige klantenservice! Mooi hoesje- Ik bestelde ook een screenprotector, deze was beschadigd, maar ze stuurden me meteen een nieuwe!

    Door Axelle op 28 januari 2019 Reageer

  • Green Mobile biedt telefoons aan die ze vervolgens niet kunnen leveren. Dat vertellen ze pas na een week en dan duurt daarna nog 2 weken voordat ze je geld terugstorten. Echt absurd. Alles bij elkaar ben ik mijn geld ruim 3 weken kwijt en zit ik nog steeds zonder telefoon. Waardeloos dus

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Misleiding ten top

    Door Jolanda Jansen op 18 januari 2019 Reageer

  • Koop hier nooit iets!!!
    Het is een bedrijf dat zich bezig houd met malafide
    praktijken, en dat zich compleet niet aan de wet houdt.
    Houd aub geen rekening meer met het label thuiswinkel waarborg, want die doen niets!!!
    Geen 14 dagen retour, terwijl dit volgens de wet wel moet!!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    service en klantvriendelijkheid

    Door Barry op 22 december 2018 Reageer

  • Een week of twee geleden een iphone x silicone hoes gekocht bij gsm berkel. Helaas was deze niet goed en scheurde. Terug gegaan en direct netjes geholpen en een nieuwe mee gekregen! Top service!

    Sterke punten
    Vriendelijk

    Zwakke punten
    Geen

    Door Edwin O op 3 december 2018 Reageer

  • Op 19 juli heb ik een refurbished smartphone aangeschaft bij het bedrijf Green Mobiel. Binnen twee maanden begon deze soms uit te vallen, altijd als ik het toestel in mijn hand had en gebruikte. Met reset kon het toestel - vaak na vele pogingen - steeds weer aangezet worden, maar uiteindelijk viel hij definitief uit. Na opsturen naar Green Mobile ontving ik bericht dat er verwijtbare schade was geconstateerd, voor ruim 200 euro kon ik het toestel laten reparen. De conclusie van verwijtbare schade werd getrokken vanuit scheuren in het aangebrachte screenprotector (dus niet aan het toestel zelf - een medewerker zei me later aan de telefoon dat na verwijderen van het screenprotector het toestel zelf er goed uit ziet). Later meldde men mij dat een chip was afgebroken, die met het geluid te maken had. Met geluid heb ik echter geen enkel probleem gehad. Ik heb Green Mobile een aangetekende brief gestuurd (naar een model van de Consumentenbond), waarin ik hen in gebreke stel, en om reparatie of vergoeding van het aankoopbedrag vraag. In plaats van de gevraagde schriftelijke reactie ontving ik een mail met het zelfde aanbod tot reparatie (of het toestel tegen onderzoekskosten terug laten sturen, of het toestel laten vernietigen). Op de Facebookpagina van Green Mobile heb ik mijn verhaal verteld, daar is uiteindelijk de mogelijkheid tot reageren stop gezet. Dus vandaar dat ik nu hier kom met dit conflict.....

    Sterke punten
    -goede website en betrouwbare uitstraling (maar daar blijk ik me op verkeken te hebben)

    Zwakke punten
    Telefoon snel je stuk, schade wordt mij verweten

    Slordigheden, bv. bij de eerste keer telefoon ontvangen ontbrak de simlader.

    Halen reacties op FB weg

    Door Gerben op 30 november 2018 Reageer

  • Top service en altijd goed advies.

    Sterke punten
    Men neemt de tijd voor je.
    Goede service.

    Zwakke punten
    Geen.

    Door Anmarouska op 29 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.