2call.nl

Sinds 2002 is 2Call actief op de online telecommarkt. Door scherpe inkoop kunnen klanten altijd lage prijzen aangeboden worden, wat de website erg aantrekkelijk maakt voor klanten. Er worden vaak speciale acties voor diverse mobiele telefoons of abonnementen aangeboden. 2Call richt zich niet alleen op de verkoop van mobiele telefoons met abonnementen met, maar biedt tevens op Sim only abonnementen aan. Als je bij 2Call een bestelling plaatst voor 16:00 uur, dan wordt jouw bestelling nog dezelfde dag verwerkt! Er wordt een bedrag van €6,95 in rekening gebracht voor de verzendkosten voor mobiele telefoons. Voor Sim only abonnementen worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Plaatst dus jouw bestelling voor 16:00 uur en de volgende werkdag wordt jouw bestelling thuis bezorgd.

Voordelige abonnementen bij 2Call

Ondanks het assortiment van 2Call wellicht niet zo groot is als bij andere telecom aanbieders, weet 2Call wel voor scherpe en aantrekkelijk prijzen aan te bieden voor mobiele telefoons en abonnementen. Doordat 2Call zich voornamelijk focust op alleen de allerbeste aanbiedingen, weet het bedrijf al geruime tijd de voordeligste mobiele apparaten en abonnementen voor Sim only en mobiele telefoons aan te bieden. Zo heb je de mogelijkheid om al een Sim only abonnement vanaf een bescheiden bedrag van slechts €2,50 per maand te nemen. Tevens kun je een gemiddeld mobiele telefoon met normaal verbruik al vanaf €16,00 euro krijgen.


2Call ervaringen

Heb jij al ervaringen met 2Call? Deel dan jouw ervaring met andere klanten. Op deze manier help jij anderen en weten zij met voor bedrijf zij te maken hebben. Als je op zoek bent naar een mobiele telefoon en/of (Sim only) abonnement wil je dat alles graag zonder problemen verloopt. Lees voordat je een mobiele telefoon en/of abonnement afsluit, de reviews op onze website.


Bestelling plaatsen bij 2Call

Een bestelling plaatsen bij 2Call is erg eenvoudig. Maak je keuze door op de website een aanbieding te selecteren. Je kunt tevens klikken op een van de tabbladen bovenaan de pagina (Home, Telefoons, Tablets, Abonnementen, Sim Only, Kado + GSM of Zakelijk). Stap 1: Bestellen Als je een bestelling hebt geselecteerd, kom je terecht in Stap 1 van het bestelproces. Hier heb je nog de mogelijkheid om eventueel wijzigingen aanbrengen in de abonnementsgegevens, productgegevens en/of accessoires. Indien je een abonnement bestelt, dan kun je hier een abonnementsvorm en eventueel aanvullende bundels en opties selecteren. Je kunt kiezen uit een nieuw abonnement of een verlenging, de looptijd (van 1 of 2 jaar). Bij de bestelling van een los toestel, heb je de mogelijkheid om het merk/type/kleur te wijzigen en een keuze maken uit het grote assortiment aan accessoires. Stap 2: Afrekenen Hier wordt de bestelling compleet gemaakt door het invullen van jouw persoonsgegevens en de leverings- en betaalwijze te selecteren. Als je voor het eerst een bestelling bij 2Call plaatst, kies je hier voor de optie ‘Nieuwe klant’. Daarna kun je verder gaan met het invullen van jouw gegevens. Wanneer je al eerder een bestelling bij 2Call heeft geplaatst, kun je gewoon inloggen met het e-mailadres en wachtwoord dat bij 2Call bekend is. Jouw gegevens worden dan automatisch ingevuld. Indien je jouw wachtwoord vergeten bent, kun je dit direct opvragen via de link ‘Wachtwoord vergeten’. Als nieuwe particuliere klant vul je vervolgens nog enkele persoonlijke informatie in zoals je geslacht, voorletters, achternaam, straat, huisnummer, postcode, plaats, telefoonnummer en e-mailadres. Zakelijke klanten moeten een bedrijfsnaam, KvK-nummer, contactpersoon, geslacht, straat, huisnummer, postcode, plaats, telefoonnummer en e-mailadres invullen. Met het e-mailadres dat je invult, wordt een account aangemaakt. Het e-mailadres is jouw loginnaam. Vervolgens wordt er een wachtwoord verzonden naar het opgegeven e-mailadres. Alle gegevens die je deelt met 2Call blijven geheim en worden niet aan derden verstrekt. Stap 3: Orderbevestiging Tijdens laatste stap van het bestelproces zie je een opsomming van de bestelde producten van jouw bestelling met het nieuw aangemaakte bestelnummer. Tevens vind je hier de betaalinformatie voor het voldoen van de betaling (iDEAL/overmaken). Indien je een bestelling hebt geplaatst met een abonnement, dan kun je hier direct het contract en de bevestiging van de bestelling uitprinten. Let op: de minimumleeftijd voor het afsluiten van een abonnement is 18 jaar. Ben je nog geen 18 jaar oud, dan heb je toestemming nodig van je ouders/voogd.


Levering

Vul gewoon het afleveradres voor uw bestelling in waar je de bestelling wilt ontvangen. Dit moet een adres in Nederland of België te zijn. Je hebt de mogelijkheid om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen (bijvoorbeeld zakelijke klanten). Je bestelling wordt dan verzonden op een ander adres naar keuze. Vermeld bij het adres van een bedrijf altijd de bedrijfsnaam. Het is tevens mogelijk om een bestelling af te halen het 2Call filiaal in Den Haag.


Afhandeling bestelling

Hier selecteer je de wijze waarop je de bestelling geleverd wil hebben. Je kunt een keuze maken tussen de verschillende beschikbare betaalmethoden: Zo kun je het contract zelf printen en opsturen: - Betalen door het geld over te maken. - Betalen via iDEAL (selecteer uw bank). - Betaling onder rembours aan postbode. De kosten hiervoor zijn € 8,-. - Betalen bij afhalen in winkel via PIN, creditcard of gewoon contant. Voordat je een bestelling kunt plaatsen, moet j selecteren of je akkoord gaat met de algemene voorwaarden van 2Call. Tevens heb je ook de mogelijkheid om aan te geven of je op de hoogte gehouden wil worden van de laatste aanbiedingen. Vervolgens kun je op "Bevestig bestelling" klikken om jouw bestelling te bevestigen.


Nummerbehoud

Hier kun je aangeven of je jouw huidige telefoonnummer wenst te behouden. Indien je kiest voor nummerbehoud, heb je hier de mogelijkheid om voor jouw huidige type aansluiting te kiezen en bijbehorende gegevens in te vullen: - Abonnement particulier (+ huidig mobiel nummer, simkaartnummer, huidige provider, einddatum huidig contract) - Abonnement zakelijk (+ huidig mobiel nummer, klantnummer provider, huidige provider, einddatum huidig contract) - Prepaid (+ huidig mobiel nummer, huidig simkaartnummer, huidige provider)


2call.nl Reviews

We hebben nog geen reviews. Voel je vrij om je ervaringen te delen en schrijf een review over 2call.nl.

Bezoek 2call.nl

Schrijf een review