MyTrendyPhone.nl

MyTrendyPhone.nl heeft een grote selectie goedkope mobiele telefoon accessoires. Daarnaast bieden ze ook onderdelen en accessoires voor muziek spelers, foto en video toestellen en PC's en laptops - alles van hoge kwaliteit.

MyTrendyPhone.nl Reviews

    Waardeloos

    Tablet hoes besteld, volgende dag volgens hun opgave verstuurd. Geen tracking want is als brievenbuspost verstuurd. Wel 4.90 euro verzendkosten. Na 9 dagen nog steeds geen ontvangst. Reactie? Wordt onderzocht bij post nl en dat kan nog 5 werkdagen duren. Dus hun advies nog eens een week wachten om daarna een oplossing te regelen. Alle reacties in het engels want zgn zijn alle Nederlandse medewerkers bezet. Heb grote twijfel of de bestelling wel is verstuurd. Spijt dat ik het niet bij bol.com heb besteld...geen verzendkosten en volgende dag in huis.
    Mijn ervaring komt dus overeen met eerdere reviews dus mijn advies....mijd deze webshop

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Betrouwbaarheid en communicatie

    OPLICHTERS!!

    KOOP NOOIT BIJ DEZE OPLICHTERS ZE LATEN JE BETALEN VOOR ARTIKELEN DIE ZE NIET HEBBEN EN DAN VRAGEN ZE EEN TRACKINGCODE AAN BIJ UPS MAAR LEVEREN GEEN PAKKET AAN EN ZEGGEN ALS JE DAN JE GELD TERUGEIST DAT ER EERST EEN ONDERZOEK MOET PLAATSVINDEN WAAROM UPS! HET NIET BESTAANDE PAKKET HEEFT KWIJTGEMAAKT,TERWIJL ALS JE ZELF UPS BELT DIE JE DIRECT VERTELLEN DAT ER NOOIT EEN PAKKET IS AANGELEVERD!!! KOOP NIET BIJ DEZE OPLICHTERS!

    Sterke punten
    GEEN ENKELE

    Zwakke punten
    ALLEEN MAAR

    Wat een ellende!

    Wat een stelletje oplichters! Eerst moet ik twee weken wachten op mijn bestelling en wanneer ik deze retourneer beweren ze hem nooit aangekregen te hebben!! Zelfs als ik hun het bewijs doormail zeggen ze dat het aan mij is om te bewijzen dat het wel om hun product gaat!
    Nooit iets bij bestellen!!

    Sterke punten
    Nul nul nul!!

    Zwakke punten
    Alles!!

    Erg ontevreden

    Matige service, niet meedenken met de klant en matige producten versturen. Goedkoop!? Lijkt zo, maar begin er niet aan. Dat het goedkoop was ben je snel vergeten, maar de ergernis niet.

    Sterke punten
    Null

    Zwakke punten
    Trage levering,
    niet behulpzame klantenservice.

    Trendyphone, echt niet trendy. Veel te traag

    Na een week nog geen telefoonhoesje ontvangen. PostNL wordt onterecht de schuld gegeven. Zijn zo traag als stroop. Moet waarschijnlijk uit het buitenland komen, had ik ook kunnen doen voor veel minder en sneller. Slechte service aan de telefoon.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Leveringstijd.

    slechte ervaring met mytrendyphone

    Een slechte ervaring met deze webwinkel. Na 7 maanden gaat de auto-oplader van mijn telefoon stuk. De oplader is normaal gebruikt. mytrendyphone beroept zich op het feit dat er maar 6 maanden garantie op zit. ipv enige coulance te tonen. Ze zijn mij als klant ieder geval kwijt en bestel in de toekomst bij een andere winkel wel mijn spullen voor de telefoon.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slechte After-Sales en weinig coulance naar een klant.

    Slechter dan slecht.

    Telefoonhoesje gekocht voor € 10,30 met portokosten € 4,90 op 16-6-2015.Ik ga er vanuit dat het pakket zending is,want dat is de prijs voor grootverbruikverzenders bij PostNL.Maar een Track en Trace code krijg je niet.
    Gereageerd,en het blijkt een brievenbuszending te zijn volgens hun.
    Product is nog niet afgeleverd.Zou 2 tot 4 dagen duren.Zolang? Ja misschien korter.Ik weet inmiddels dat het nog langer duurt,want het is nu zaterdag,en er is nog niks aangekomen.Dat is een dure porto voor een waardeloze flutdienst.
    Maar het ligt niet aan hun,geven ze aan.PostNL is de boosdoener,die bezorgd niet op tijd,en in een later mail krijgt PostNL hun districentrum de schuld.Vreemd,want eergisteren heb ik maar uit nood elders hetzelfde besteld,en dat was er een dag later.Dus bij PostNL zit het wel goed.
    Maar even wat anders.Iedereen schrijft op internet,dat het bedrijf goedkoop is.Dat is het niet.Als je nameljk uitrekend,dat brievenbus zending( ga ik vanuit op basis van hun antwoorden) bij telefoonhoesjes maximaal 2 euro kost,en de envelop wat mij betreft 50 eurocent,dan kost verzenden dus 2 euro en 50 cent.Hun verzendkosten zijn 4 euro 90,dus betaal je 2 euro 40 meer voor het product.Dat betekend gewoon een ordinaire prijsverhoging van 2 euro 40 op een product van 10 euro 30.Dat is dus 12 euro 70 .Hoezo goedkoop?En dan ook nog 2 tot 4 dagen nodig hebben om het bij de klant te krijgen.En bij mij is het er nog steeds niet.Dergelijke bedrijven leven op het credit van de klanten,die namelijk al afgerekend hebben.Vandaar 4 dagen levertijd.
    O ja,ook nog iets leuks.Als je reclameert ,en de tekst zint hun niet,dan krijg je een mail waarin staat,dat ze deze zullen doorsturen naar hun juridisch afdeling.
    M.a.w. hopen ze dan dat de ander dan alvast op de stoel gaat zit te trillen van angst.Ik kan ze alleen maar adviseren om deze gelden te gaan steken in een verbetering van hun dienstverlening,i.p.v dreigen met juristen.Daar spin je garen mee,niet met rechtzaken tegen consumenten.Daar verlies je alleen maar klanten mee.En als je zo veel afgeeft op je vervoerder,want die krijgt overal de schuld,waarom werk je dan nog steeds met hem.In ieder geval is mijn zending nog onderweg,en na hun berichten mag k na 10 dagen pas reklameren,en op basis van de consumentenwet,hebben zij het recht op tot 30 dagen na besteldatum te leveren.
    Ze gooien je om de oren met hun rechten.Alstublieft mensen ,loop met een grote boog om dit bedrijf heen,want in de eerste plaats is het allemaal de schuld van een ander,en wat goedkoop blijkt wordt duur door een verkapte verhoging van de verzendkosten.En al die mensen die hier op deze site ontzettend positief hebben gereageert,kennen het bedrijf niet,of werken er,en hebben kennis van zaken ,want meldingen zoals snelle levering bestaat gewoonweg niet,want ze hanteren 2 tot 4 dagen levertijd,waarbij het altijd op minimaal 4 dagen of langer uitdraaid.Dus van die snelle levering kan geen sprake zijn.
    MyTrendyPhone was een 1 malige vergissing.een bekend spreekwoord zegt: een ezel stoot zich in het gemeen,geen 2de keer aan dezelfde steen.
    Laat mij die ezel dan maar zijn.
    En wat zij niet kunnen,kunnen anderen wel,zelfs vanuit Engeland kunnen ze binnen 24 leveren.Afgelopen donderdagmiddag besteld in Birmingham(UK),vrijdagmiddag in huis.Amsterdam - Noord Groningen duurt nu al meer dan 4 dagen.Een fietskoerier was al sneller geweest.MyTrendyPhone,een naam om daar nooit weer iets te bestellen.Als dit hun Trendy is,dan heb prefereer ik een andere trant.

    Vandaag 23-06-2015 is zending aangekomen.
    Uit een eerder emailbericht van hun,gaven ze aan,dat als ik de zending weigerde bij de postbode,dat ik dan ook de poststempel niet kon zien,wanneer de zending door PostNL als brievenbuszending was afgestempeld.E.d. antwoord geven met voorkennis van zaken,is strafbaar,want er zit namelijk geen poststempel op.Dus ook niet zichtbaar wanneer het op de post is gegaan.Hiermee wordt bewezen dat ze liegen en onbetrouwbaar zijn.
    Zending is gewoon gisteren op de bus gedaan.Een bewijs dat MTP het eerder heeft gedaan, hebben ze niet.

    Sterke punten
    Niets,helemaal niets.

    Zwakke punten
    Veel te veel om op te noemen.
    De zwakste schakel in deze dienstverlenende transactie tussen hun leverancier en de bezorger en koper is MyTrendyPhone.

    Vage Praktijken

    Ordernummer: 4869860 - Gekocht: SP3676B1A

    Ik heb bij dit bedrijf een Samsung Accu besteld voor een Note 10.1. Wat ik thuis kreeg was een reeds gebruikte en beschadigde Accu. Direct een RMA aangevraagd! Zelfde dag terug gestuurd. Maar natuurlijk is dit poststuk heel handig voor ze zoekgeraakt. Geen track & trace brievenbus post. 1e geen nieuw product geleverd, 2e op eigen kosten retour. 3e zoekgeraakt. Tja. Dus ik trek drie keer aan het kortste eind bij dit bedrijf!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Lijkt goedkoop, maar ze versturen gebruikte defecte producten op!

    Koop hier nooit iets!

    Ik heb 3 weken geleden een hoesje besteld, op de site staat 1-3 leverdagen maar nog niet binnen. Via de mail een klacht in gediend en zij geven de schuld aan de leveranciers, maar dat is erg kinderachtig want zij komen hun beloftes niet waar. Ontzettend slechte service, bestel hier nooit iets!

    Sterke punten
    Geen

    Slecht voor elkaar

    Dit is trouwens hoe slecht het voor elkaar is bij Mytrendyphone.

    Ik kreeg een email terug na een reactie op de slechte service, in deze email wordt mij verteld dat ik automatisch meedoe aan een spelletje, waar ik niet om gevraagd heb, waarvan de trekking is.... Jawel: 03.05.2014!!!! Vandaag is het 09.05.2014!!!

    Wat een on professioneel bedrijf zeg, o ja... de fantastische woordenschat in deze email!

    Email:

    Feedback
    MTP Feedback
    do 8-5-2014 23:20

    Wij danken u voor uw feedback.


    Wij danken u aan de terugkoppeling die u aan My Trendy Phone gaf. Meldt u zich aan voor onze Club Trendy en u zal automatisch voor het Prijs Spelletje ingaan de een APPLE IPAD 4 wegschenkt.
    De gelukkige winaar zal op 03.05.2014. uitgekozen worden en een bericht zal direct op uw e-mail gestuurd worden.

    Wees lid van onze Club Trendy GRATIS, en u kunt 7% korting op alle uw toekomstige bestellingen krijgen.

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Een totale ramp.

    kapotte iphone

    Een totale ramp, ik kreeg en redelijk ogende iphone toe gestuurd. Na twee week bleek de gps niet te werken.
    Van te voren heb ik gebeld met de slecht nederlands sprekende klanten"service" van deze louche firma, om duidelijk te maken dat ik deze telefoon voor mijn werk nodig ben. En snelle afhandeling werd gegarandeerd.

    Ik heb de telefoon netjes volgens de richtlijnen van deze slechte toko terug gestuurd. Een week later, nog geen bericht dus...gebeld.... O ja sorry hij ligt hier nog ongeopend...

    We zijn nu bijna 4 week verder en er is nog geen steek veranderd. Het bedrijf behoud dagelijks terug te bellen maar doet dit niet.

    Als ik wat koop dat niet goed blijkt te zijn dan zorg je toch dat je je klant zo snel mogelijk voorziet van een goede vervanger en laat hem toch niet esschen op jou sores!

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Slechte, slecht verstaanbare, klantvriendelijke, niet oplossingsgerichte klanten"service"

    niet snel

    Erg snel zijn ze iig niet. Ik wacht al bijna een week op een tablethoesje dat op voorraad zou zijn.

    Sterke punten
    Krijg tot nu toe wel antwoord op mail.

    Zwakke punten
    Bestelling nog niet ontvangen. Kan volgens hen tot 10 werkdagen duren.

    Zeer slechte klantenservice!!!

    Wanneer je artikel in orde is, zul je er wellicht geen last van hebben, maar gezien alles 'China-rommel' is, is de kans erg groot dat jou hetzelfde zal overkomen:

    Ik heb een dubbele dock voor mijn iphone besteld die na 2 dagen al defect raakte aan de 30-pin connector. Na wat heen en weer gemail, kreeg ik een RMA nr en kon ik het terugsturen. Niemand gaf aan of de verzendkosten vergoed zouden worden, daar moest ik zelf naar vragen.

    Heb de dock terug gestuurd en nooit te horen gekregen of ze deze in goede orde hadden ontvangen. Ook heb ik nooit vernomen wat er nu precies aan de hand was en wat ze uiteindelijk hebben gedaan; zonder enig bericht hebben ze de dock terug gestuurd. Geen idee of deze nieuw is of gerepareerd. Ook heeft niemand aangeven dat de verzendkosten vergoed zou worden.

    Ik ben de dock ruim 2 weken kwijt geweest en moest opnieuw in contact treden over de porto-kosten. Ten eerste raar dat ik daar zelf om moet vragen en ten tweede zeer onbeschoft om daarvoor een bewijs te vragen. Alsof het in Nederland mogelijk is pakketjes gratis te versturen... Wanneer ze het pakketje bij ontvangst hadden bekeken, hadden ze kunnen zien dat er 6.75 op stond.

    Ik had het geluk dat ik de pakketzegel toevallig nog had bewaard en ze alsnog kon voorzien van een 'bewijs'.

    Nu maar afwachten of ze daadwerkelijk de portokosten zullen storten, vrees het ergste...
    Zal daar in ieder geval nooit meer iets bestellen!

    Sterke punten
    Helaas geen enkele

    Zwakke punten
    alleen maar zwakke punten, vooral de klantenservice! zie Trustpilot voor nog veel meer trieste reviews over deze webwinkel.

    had ik die maar eerder gelezen...

    Waardeloos

    Wat een verschrikkelijke webshop is dit.
    Dacht even snel een batterij voor mijn GS2 te bestellen.....zou dezelfde dag verzonden worden. Kreeg ook verzendbevestiging op de dag van bestellen.......Dat is inmiddels een week geleden....nog steeds niets.....zit dus al een week zonder telefoon. Moet de batterij uit Timboektoe komen of zo...??
    Je kunt beter direct op een Chinese webshop bestellen. Duurt ook lang maar is veel goedkoper en vaak gratis verzending ipv de belachelijk hoge €4,90 verzendkosten.
    Het gaat om een GS2 compatible batterij.
    Als ik later ziet dat ik bij bol.com een originele kan kopen, die goedkoper is en binnen een dag geleverd wordt, weet ik het wel.....NOOIT meer Mytrendyphone voor mij.....Wat een waardeloze shop is dat......

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    MyTrendyPhone enorm slechte producten en service!

    Ik bestel 2 externe acculaders en krijg deze na twee weken (dus redelijk laat) geleverd. Na 3 weken gebruik ik de accu voor het eerst en direct gaat de accu stuk en is hij onbruikbaar.

    Nadat ik er dus achter kwam dat het product zeer slecht is en kapot was, heb ik direct een nieuwe gekocht bij MediaMarkt omdat ik hem nodig had voor een evenement in het buitenland. Ik had namelijk geen tijd weer 2 weken op levering te wachten.

    Ik heb na het evenement gevraagd om geld teruggave. Dit kon echter niet omdat ik dit binnen 2 weken had moeten aangeven, maar dan wel met de voorwaarde dat de verpakking onbeschadigd en het product ongebruikt zou zijn. Zo kun je nooit testen of iets werkt en daarna je geld terugkrijgen.

    Vooral de arrogante toon van de medewerkers Tim Profijt en Katja Rensen zijn mij volledig in het verkeerde keelgat geschoten omdat er op zo'n nare en starre manier werd gecommuniceerd.

    1. Er wordt te laat geleverd en hier wordt niet over gecommuniceerd
    2. De producten zijn van zeer slechte kwaliteit
    3. Je kan je geld dus niet terug krijgen als het product niet goed is en je hebt getest hebt om hier achter te komen
    4. Mytrendyphone is totaal niet bereid om met klant mee te denken en reageert extreem klant onvriendelijk.

    Al met al, nooit iets bestellen hier. Ze naaien je waar je bijstaat!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Aftersales en producten. Volledig onbereidwillig om tot goede oplossing te komen naar aanleiding van slechte producten.

Bezoek MyTrendyPhone.nl

Schrijf een review