Uw "oude" telefoon is nog geld waard. Recycle 'm bij zonzoo.nl en ontvang tot ? 250,- GSMshops

ZonZoo.nl Reviews

  • Telefoon opgestuurd en je raad het al, niets helemaal niets, gebeld maar nummer bestaat niet, gemaild ....niets, dus telefoon weg en geen geld, dit is een list en bedrog bedrijf, stuur nog geen paperclip naar ze.

    Zwakke punten
    oplichters !!!

    Door ton oudendijk op 21 oktober 2019 Reageer
  • Je hoort na versturen van je spullen nooit meer iets.

    Zwakke punten
    Oplichters

    Door Erik op 30 juli 2019 Reageer
  • Op 12 juli mijn xperia preformance opgestuurd, op 29 augustus gemaild waar mijn geld blijft en vandaag 14 oktober pas reactie gekregen... hierin staat dat ze een leeg pakket hebben ontvangen...

    Een grote oplichtersbende dus die beweren goed te betalen voor ie gsm, deze innen en dan zeggen dat ze niets ontvangen hebben.

    Ga hier niet mee in zee!!!

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Valse beloftes, na maanden pas reactie en zeggen dan dat ze een leeg pakket hebben gekregen

    Door Rob op 14 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Op 26 augustus heb ik 2 goede toestellen opgestuurd. Sony en LG en nog wel wel in originele verpakking. Zou zo'n €200 gestort krijgen op mijn rekening. Tot op heden niets mogen ontvangen. Op mail reageren ze niet. Als ik nu al de recensies lees twijfel ik enorm of ze wel bestaan!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Teveel om op te noemen

    Door Mike op 15 oktober 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik heb 2 toestellen opgestuurd maar na 4 weken wachten nog steeds geen geld ontvangen. Inmiddels heb ik twee keer een mail gestuurd maar ook hier wordt helemaal niet op gereageerd. Ik voel me behoorlijk besodemieterd.

    Door martine op 12 oktober 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • iPad gestuurd, vele e-mails later, niets gehoord geen geld ontvangen..
    Diefstal dus, advocaat in de arm nemen is nu de volgende stap.

    Ze hebben niet eens het fatsoen om je terug te schrijven.
    Bellen heeft geen zin, word niet opgenomen.

    Bestaat dit bedrijf eigenlijk nog wel?
    Doe geen zaken met deze dieven......

    Sterke punten
    Onzichtbaar

    Zwakke punten
    Fatsoen, commniceren,

    Door E63 op 1 oktober 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Een aantal maanden geleden heb ik 2 mobiels verkocht aan zonzoo. Maar dat ik deze heb opgestuurd, heb ik nooit betaald gekregen. Na meerdere mailtjes ,want alleen zo kan je zo bereiken, heb ik nooit een normale reactie terug gehad. Ik wacht dus nog steeds op mijn geld!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    communicatie
    bereikbaarheid
    betrouwbaarheid

    Door john op 9 juni 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • 1april zending goedgekeurd bij zonzoo .vergoeding zou worden overgeboekt ....2maanden en 3reklamties nog steeds geen gekd en ook geen enkele reactie.

    Sterke punten
    geen

    Door willemien op 1 juni 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • 2 Telefoons aangeboden en een prijs ontvangen hoeveel ik ervoor zou vangen. De telefoons opgestuurd en mij werd een bevestiging gestuurd, dat het geld binnen 5 dagen zou worden overgemaakt.
    Na 2 weken, op een zondag notabeme, een mail gestuurd, dat ik nog niets had ontvangen. Binnen 1 uur kreeg ik respons met het antwoord, dat het geld was overgemaakt. Ik vroeg hun om mij een kopie van de overboeking te sturen, zodat ik kon nagaan wat er verkeerd is gegaan. Daarna was er alleen maar stilte.
    Ik heb nog een mail gestuurd, dat als zij et niet in orde zouden brengen, ik een negatieve reactie zou plaatsen over hun manier van zaken doen.
    Dus bij deze geplaatst!!
    Het betrof mij gelukkig geen honderden euro', maar toch is dit schandalig. Zij verkopen de GSM'S weer door en vangen nog eens de hoofdprijs. Zo kan ik het ook.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen

    Door Lisa Brounen op 11 mei 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Een paar weken geleden heb ik een paar telefoons aan Zonzoo verkocht. In het verleden ging dat perfect. Nu hoor ik al ruim een maand niets, er is geen geld overgemaakt en men reageert niet op emails. En een telefoonnummer lijkt men niet te hebben. Ook emailen met de kantoren in andere landen heeft geen zin: geen reactie. Uiteindelijk heb ik een Engels telefoonnummer gevonden. en neemt op, maar de zaak is nog niet opgelost.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Men antwoord niet op emails. Het Nederlandse kantoor heeft geen telefoonnummer. Het Engelse kantoor houdt je aan het lijntje met beloftes die niet worden nagekomen.

    Door Ralf de Jong op 23 februari 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Een paar oude apparaten opgestuurd ter waarde van in totaal 200 euro. Het lijkt allemaal goed geregeld via de website maar je hoort niets meer, geen geld en ook geen reactie op e-mails. We wachten nu al 7 weken. Een paar keer gesommeerd intussen. TNT Post geeft aan dat het naar een antwoord nummer is gestuurd en vervolgens is doorgestuurd naar een postbus waar het volgens TNT nog steeds ligt. Echter, eea is niet meer te traceren door deze truc. Wij gaan aangifte doen, publiciteit genereren en vervolgstappen ondernemen. Advies: Trap er NIET in, het zijn een stel oplichters!

    Sterke punten
    Makkelijke website om de verzending te regelen

    Zwakke punten
    Geen communicatie mogelijk anders dan email, en geen reacties op email
    Afspraken worden niet nagekomen
    Je bent je apparatuur kwijt en eea is niet meer traceerbaar

    Door Bas op 1 oktober 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik heb nu 2 keer gebruik gemaakt van zonzoo en beide keren is alles goed en netjes afgehandeld. De eerste keer was een paar jaar terug. Ik kreeg toen netjes binnen de afgesproken termijn het afgesproken bedrag. De tweede keer mijn telefoon opgestuurd op 18 augustus 2016 en (zoals bij mij in de mail met instructies stond) na ongeveer 3 weken bericht van ontvangst gehad met daarin de belofte dat het bedrag met 2 werkdagen op mijn rekening zou komen. Het was echter geen 2 werkdagen, maar iets langer nl. 5 werkdagen. Vandaag ontvangen dus. Ik ben tevreden!

    Sterke punten
    Duidelijke uitleg.
    Ze komen hun belofte na.
    Goede prijs.

    Zwakke punten
    Geen.

    Door Katrien op 12 september 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • iPhone ( opgestuurd welke in prima staat was. Verzonden zodat hij zeker niet zou beschadigen . Na 3 weken eindelijk bericht gekregen van ontvangst. Zou binnen 3 werkdagen meer horen... NOT! Na zeker 12 mails dat ik m'n geld wilde of anders iPhone terug, een mailtje van Zonzoo, dat m'n iPhone niet het op de website aangegeven bedrag waard was! De aan/uit knop zou minimaal werken. Nou.. Hier heb ik nog nooit iets mee gehad, en dat heb ik ze laten weten.Gemaild dat ik hier dus niet mee akkoord ging. Dus of op website aangegeven bedrag , of anders iPhone terugsturen. Wederom dit zeker 10x moeten mailen, voordat ik antwoord kreeg. Gedreigd met advocaat en ineens kreeg ik toch het op de website aangegeven bedrag op mijn rekening gestort. Kortom : stelletje afzetters . NOOIT MEER!

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Slechte service, geen antwoord op mails. Late reaktie en pogen minder uit te keren dan ze beloven op de website . Pas na dreigen met verdere stappen krijg je wat is afgesproken

    Door Ingeborg op 31 juli 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Onlangs mijn Iphone verkocht aan de afgesproken prijs zoals gemeld op hun web maar toch niet deze som verkregen met het argument wij hebben onze web nog niet geactualiseerd aan de nieuwe prijs. Vermeld dat dit toch geen doen van zaken zijn. Ze zouden mij het verschil betalen en dit zo vlug mogelijk. Nu 3 maanden verder nog niks ontvangen ze zeggen wij hebben het opgestuurd hier is het bewijs en als we het niet teruggekregen hebben dan is dit voor ons het bewijs van betaling.
    Dit betrijf is absolut niet te betrouwen en zou van de markt moeten verdwijnen

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Niet betrouwbaar
    Komen hun afspraak niet na

    Door Van der Mott op 30 juni 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Voor de verkoop van mijn gsm heb ik Zonzoo ingeschakeld. Een dat was niet zo een goede keus achteraf. Aangezien ik volgens de website voor mijn Samsung Galaxy S5 nog ca. 140 EUR zou ontvangen heb ik toen voor Zonzoo gekozen. Vervolgens heb ik mijn goed functionele Samsung Galaxy S5 via de post naar Zonzoo opgestuurd. Er ontbreke echt helemaal niks aan de Samsung, deze was gekocht in 2014 en aangezien ik een nieuw contract + GSM heb ontvangen was deze overbodig. Ook had deze gsm geen enkel krasjes op de screen & achterkant. Het duurde ca. 3 weken tot ik uberhaupt een enkel reactie heb mogen ontvangen van Zonzoo. In de bevestigings mail van Zonzoo geven zij zelf aan dat het ca. 3 werkdagen duurt voordat er een reactie gegeven wordt. 3 Werkdagen zijn dus minimaal 3 weken. Ik vond de wachttijd van 3 weken zo vervelend en raakte uiteraard geïrriteerd. Daarom stuurde ik om de 2 dagen mails naar Zonzoo met een verzoek om een reactie. Het eerste reactie wat ik heb mogen ontvangen was, dat mijn gms EUR 30 waard is aangezien het te beschadigd was.
    Heel bizaar verhaal.... Ik gaf meteen aan dat ik niet akkoord ging met de EUR 30 en z.s.m. mijn gsm weer terug wilde ontvangen. Uiteraard ontving ik ook op deze mail weer geen reactie.
    Het zelfde verhaal weer: 3 weken geen reactie + om de dag of 2 een mail gestuurd te hebben ontving ik eindelijk mijn gsm weer thuis in de brievenbus.
    Heel slechte service!
    Ik heb afgelopen weekend het zelfde gsm op Marktplaats voor EUR 170 kunnen verkopen!

    Een lang verhaal kort te maken: Ik raad iedereen af om de website van Zonzoo te gebruiken als het gaat om mobiele telefonen te verkopen!!!

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Alles!
    Vooral communicatie

    Door Mari op 19 maart 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • 21 augustus 3 producten naar zonzoo opgestuurd. Sindsdien meermalen gemaild, telefonisch contact is niet mogelijk. In gebroken Nederlands reactie: ene keer een verwerkingsachterstand, andere keer was er ook iets maar kon er geen begrijpelijke zin van maken. Na een maand een sommatie gestuurd met een ultimatum voor uitbetaling.Komt nu zelfs helemaal geen reactie meer. Ben benieuwd of mn geld uberhaupt nog komt, gelukkig wel track en trace nummer bewaard.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Klantenservice
    klachtafhandeling
    betaling
    ontvangstbevestiging

    Door nadine op 30 september 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • op 11-09-2013 mijn telefoon opgestuurd na 2 weken akkoord voor de prijs en hij was goed getest binnen 5 dagen zou het geld op de rekening staan. echter dit was al 2 weken geleden .Mailen help ook niet krijg in slecht Nederlands antwoord dat ze problemen hebben met de bank ? NIET DOEN>

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    betalen

    Door jan blaak op 4 oktober 2013 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik heb 7 weken geleden mijn telefoon opgestuurd. Eerst 4 weken wachten en tig mails verder voordat ik een bevestiging kreeg dat mijn telefoon was aangekomen. Daarna zou de betaling binnen 5 dagen worden overgemaakt. Helaas wacht ik daar nog steeds op. Op mails word in gebrekkig nederlands gereageerd. Je krijgt dan excuses na excuses, maar ondertussen gebeurd er niks. Schijtbedrijf!!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    -Beloftes van de site worden niet nagekomen.
    -Betaling wordt niet overgemaakt.
    -Zeer slechte communicatie.

    Door Debby op 3 oktober 2013 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • 28-06-2013 heb ik 2 telefoons (Nokia N8) opgestuurd naar zonzoo en zou daar € 120,- voor krijgen
    Op 03-07-2013 bericht dat ze de telefoons nog niet hadden ontvangen en dat het aanbod zou vervallen als ze niet binnen de afgesproken datum binnen zouden zijn

    Dat bleek dus een misverstand, ze komen aan op het antwoordnummer en vervolgens gaan ze naar het magazijn om getest te worden
    10-07-2013 bericht dat de telefoons goed ontvangen zijn en dat ze over gaan op uitbetalen, wat 5 werkdagen gaat duren
    Vandaag 17-07-2013 staat het geld op de rekening !!!
    Zonzoo doet wat het beloofd heeft een goede prijs voor 2 oude werkende telefoons.
    Ik heb ze ook aangeboden bij Media en kon daar € 38,- ps krijgen in waardebonnen.

    Sterke punten
    Zonzoo is betrouwbaar (tenminste in mijn geval)
    Goede prijs
    Super snel reageren op mail.

    Zwakke punten
    Duidelijker aangeven hoe lang het duurt dat je geld op de rekening staat, ongeveer 15 dagen dus.

    Door Rob op 17 juli 2013 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Eerst hebben niks ontvangen.
    Nooit bericht gehad dat ze binnen waren, als ik nogmaals een mail stuurde kreeg ik de standaard mail terug van kan 2 weken duren.
    Het waren er al ondertussen 4.

    Min of meer men hoop al opgegeven dat ik nog ooit iets zou horen.
    In eens mail ontvangen dat de 2 toestellen goed waren.
    En dat ik binnen 5 werkdagen het geld op mijn rekening zou krijgen.
    We zijn nu 16 dagen verder nog geen euro ontvangen.

    Vind het niet erg om te wachten maar gaarne met informatie waarom of hoelang nog. Maar zonzoo laat je lang in het donker zitten.
    Wil je snel geld voor gsm zou ik het niet hier doen.

    Sterke punten
    -

    Zwakke punten
    Slechte communicatie
    Duurt lang
    Service moet ook aangewerkt worden.
    Betaling kan lang op zich laten wachten.

    Door Flip op 25 april 2013 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik heb de afgelopen tijd 2 GSM"s verkocht aan ZonZoo; na enige weken kreeg ik de ,van tevoren meegedeelde bedragen, op mijn rekening gestort.Ik ben dus tevreden.

    Sterke punten
    Nadat de GSM onderzocht was, na 2 dagen het geld op mijn rekening.

    Zwakke punten
    Wel 2 keer een mail gekregen dat ZonZoo mijn mobiel nog niet ontvangen zou hebben,terwijl ze toch al binnen hadden moeten zijn.Misschien wordt deze mail standaard verstuurt?

    Door Andr op 21 februari 2013 Reageer (3 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek ZonZoo.nl

Schrijf je eigen review