VerkoopJeTelefoon.nl is onderdeel van ReCell bv ReCell is de eerste organisatie in Nederland die inzamel- en recyclingprogramma's heeft ontwikkeld voor gebruikte mobiele telefoons. Het concept zit zo in elkaar dat het voor consumenten, retailers, bedrijven en overige instanties/organisaties aantrekkelijk is om oude mobiele telefoons in te leveren. gsm

VerkoopJeTelefoon.nl Reviews

  • Ik heb mijn telefoon begin september opgestuurd, nadat ik via de mail nog contact met ze heb gehad. 14 september kreeg ik een mail dat ze mijn telefoon in goede orde ontvangen hadden en dat het geld binnen 6 dagen overgemaakt zou worden. Ondertussen niks meer gehoord. Op mails wordt niet meer gereageerd, telefoon wordt niet opgenomen en website is inmiddels verdwenen.

    Zwakke punten
    Het zijn gewoon oplichters en ben er met open ogen ingetrapt.

    Door Sietske op 10 oktober 2018 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik ben er blanco ingestapt. Voordat ik de vele negatieve reviews had gelezen. Werd huiverig nadat er na anderhalve week geen vergoeding werd gestort....maarrrrr. Ik heb gebeld en werd zeer correct te woord gestaan door een vriendelijk persoon. Deze wist mij te vertellen dat mijn telefoon op uitbetalen stond. Vandaag werd ik terug gebeld dat mijn bankrekening niet correspondeerde met mijn naam. Dit was correct opgemerkt. Alsnog stond vanmiddag de vergoeding op mijn rekening. Al met al niet binnen de beloofde termijn maar wel correct gehandeld, waarvoor dank.

    Sterke punten
    Zeer hoge prijs voor oude telefoon terug gekregen!

    Zwakke punten
    Misschien de terug betaal tijd verschuiven naar twee weken. Dit levert minder wrevel op voor de klant.

    Door Jurgbutt op 21 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ze beloven veel maar, ze maken het niet waar. Stuur je mobiele toestel(len) daar niet naar toe. Ze verzinnen defecten om maar zo weinig mogelijk te hoeven uit te betalen, als ze überhaupt al uitbetalen.

    Sterke punten
    Geen enkele.

    Zwakke punten
    Je wordt opgelicht waar je (figuurlijk gezien) bijstaat, letterlijk ben je er namelijk niet uiteraard.

    Door Hiesa op 30 april 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Stuur je 77 telefoons op ik zou er meer dan 400 voor krijgen krijg nu een mail met uitbetaling 221,- allemaal dingen verzonnen zelf bij niet werkende telefoon wat ik gewoon heb aangegeven me geld niet ontvangen.

    In 1 woord: oplichting


    Een gewaarschuwd persoon geld voor 2, maar denk helaas net als iedereen te laat met referenties zoeken

    Monique

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Niet betrouwbaar
    Slechte communicatie

    Door Monique op 12 maart 2018 Reageer (2 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ze wekken de indruk dat je een mooi bedrag voor je telefoon krijgt. Dat lijkt in de praktijk alleen van toepassing als je een telefoon opstuurt die niet gebruikt is. Verdenk ze er sterk van dat dit hun business model is: je belooft mooi bedrag en vervolgens zoek je bij elke opgestuurde telefoon een reden om substantieel lagere vergoeding te geven. Eerlijk zou zijn op de website een bedrag te beloven bij normale gebruikssporen en aangeven dat het meer kan zijn als de telefoon nooit gebruikt is of minder als er echte defecten zijn. Kortom wat mij betreft pure misleiding!

    Sterke punten
    gelikte website

    Zwakke punten
    je belazerd voelen

    Door Reinier op 2 januari 2018 Reageer (2 reacties)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Had ik maar eerst naar de reviews gekeken, dom van mij.
    Een week geleden mijn goed werkende Samsung Galaxy Slll opgestuurd. Zou er 31 euro voor krijgen. Er waren alleen aan de zijkant wat lichte gebruikssporen, scherm was krasvrij.
    Goed verpakt opgestuurd om schade te voorkomen.
    Krijg ik van hen het bericht dat het toestel een ingebrand LCD heeft en dat de behuizing gescheurd is.
    Daar had ik toch zelf iets van moeten zien... niet dus!
    Gezien de recensies op deze site lijkt het mij niet zinvol hen hierover te bellen of mailen. Voel me genept.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Je kunt niet rechtstreeks reageren op hun no reply-mail over hun "keuringsresultaat".

    Door Anne op 15 december 2017 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Vorige week een perfecte werkende iPhone 5 voor € 60 verkocht aan deze maffia. Foto's gemaakt van de staat. Inmiddels een mail ontvangen dat ik 15 euro ga ontvangen omdat er een dode pixel zou zijn. Wellicht dat deze op de achterkant zat, maar het scherm was in perfecte staat. De hoge prijzen die worden geboden worden kennelijk aan niemand uitbetaald (de enige positieve referentie is ongetwijfeld van een allervriendelijkste medewerker die telefonisch toch niet zo vriendelijk blijkt). Het is pure oplichting. Als je echt plezier wilt van je oude telefoon Kun je deze beter gebruiken voor mobiel werpen of deze laten zwemmen. Geen geld, maar een veel beter gevoel.

    Sterke punten
    Deze partij zeer goed in oplichten en creatief in het verzinnen van gebreken.

    Zwakke punten
    Klantenservice
    Nakomen afspraken

    Door Klaas op 11 oktober 2017 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Goed werkende iphone5c opgestuurd nadat ik volgens de site €70 zou krijgen. Toestel tot op de dag van opsturen in gebruik gehad zonder problemen. Kreeg na een week bericht dat ik € 17,50 zou ontvangen omdat 'de accu was opgeblazen waardoor er drukpunten op het scherm zitten', iets wat naar mijn optiek 100% zeker niet waar is. 1e en laatste keer dat ik zaken met hen gedaan heb. Heb ook melding gemaakt via klachtenkompas.nl (= consumentenbond. Afwachten wat daar uitkomt)

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    onbetrouwbaar naar mijn idee

    Door Johan op 28 september 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik heb een goed werkende iPhone 5S opgestuurd. Kreeg slechts €25 overgemaakt in plaats van de €100 die er voor stond, omdat er sprake zou zijn van dode pixels. Dit was geenszins het geval. Wat mij betreft geen betrouwbare site.

    Sterke punten
    Geen.

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar

    Door Bas op 1 juni 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Mijn advies: probeer een andere reseller. Ze proberen er alles aan te doen om mankementen te vinden, ook al heb je zelf daar nog niks van gemerkt. Geen retour policy, enkel als je €20 euro over maakt voor 'handelingskosten'. Tenzij je 100% zeker er van bent dat je telefoon geen mankementen heeft zou ik hem ergens anders verkopen.

    Door Robin op 24 mei 2017 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik wilde mijn Galaxy Note 4 verkopen via Facebook alleen wilden mensen er niet veel voor geven. Toen ging ik op internet zoeken en kwam bij verkoopjetelefoon.nl uit. Zag daar dat ik gewoon nog 200 euro voor mijn note zou krijgen! En dit was hij zeker ook nog waard na 2 jaar. Ik wist eerst niet wat ik van de site moest denken, maar heb het toch een kans gegeven en mijn pakket via postnl aangetekend verstuurd. Heb binnen 1 week mijn 200 euro op de bankrekening gekregen! Heel erg verbaasd en erg blij ook. Ik zal sowieso vaker gebruik maken van hun service.

    En voor de mensen die geen of maar een kwart vergoeding hebben gekregen en klagen omdat er toch iets mis was aan hun telefoon, ze hebben een duidelijke voorwaarden lijst.. en als je dat niet snapt kan je gewoon contact met hen opnemen om iets te bespreken! Jullie maken het jezelf moeilijk. Als hun je al een lijst aanbieden met voorwaarden die jij alleen even langs moet gaan maar wat niet goed gebeurd, dan is het je eigen probleem dat je je centjes niet krijgt.

    Ik heb mijn 200 euro vergoeding iig gekregen en ben er heel blij mee! Topservice van Recell

    Sterke punten
    Vergoeding
    Communicatie (bellen)
    Voorwaardenlijst
    Aardige medewerkers

    Zwakke punten
    Website ziet er een beetje onbetrouwbaar uit. Zou er betrouwbaarder uit zien als ze bijv. Foto's van hun team of leidinggevende zouden neerplaatsen

    Door Claudia op 13 maart 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wij hadden 2 telefoons toegestuurd. Een Iphone 4 en 5S. In ruil hiervoor zou er 140.- op onze rekening gestort worden. Bij reactie van verkoopjetelefoon.nl kregen wij te horen dat ze maar 35.- terug gaven voor de beide telefoons. Bij de 4 was de volumeknop kapot en bij de 5s was het scherm klaarblijkelijk los.
    Raar om te horen omdat wij onze telefoons eerst naar Cash4Mobile hadden gestuurd en deze zonder problemen door de testen kwamen. Maar door een failliessement van Cash5Mobile konden wij geen geld ontvangen.
    Al met al een zeer moeilijk oordeel van verkoopjetelefoon.nl. Wij hebben onze telefoons retour gevraagd, na veel moeite was dit mogelijk als we maar een bedrag van 15.- bij betaalde. Om verdere problemen en we bang waren om bij dit bedrijf naar ons geld/telefoons te kunnen fluiten zijn we uiteindelijk maar akkoord gegaan...

    Eens maar nooit weer!!

    Sterke punten
    -Geen

    Zwakke punten
    -Slechte communicatie
    -Dubieus onderzoek naar mobiel
    -Slechte en late respons

    Door Anoniem op 5 december 2016 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik heb in het verleden erg goede ervaringen gehad met Envirofone.nl. Omdat RTL-nieuws verkoopjetelefoon aanbevolen op hun website, ging ik toch eens kijken. Bleek dat ze mij prachtige bedragen aanboden voor mijn oude smartphones en het leek allemaal zo geregeld te zijn. Dus ik mijn iPhone 6(nog geen half jaar oud) samen met twee oude telefoons van mijn ouders opsturen, en ik zou een bedrag van in de 400 euro ontvangen. Een deel hiervan zou naar WE gaan. Zag er allemaal prima uit dus.
    Hierna begon het allemaal. Ze vertellen op de site dat je een mail krijgt zodra het pakketje binnen is gekomen. Deze kreeg ik al pas 4 dagen later, met daarin vermeld dat er binnen 4 dagen een bedrag op mijn rekening overgemaakt zou worden(mijn pakketje was via PostNL op maandag afgeleverd en op donderdag kreeg ik een mail). Omdat het om een flink geldbedrag ging heb ik toch alvast in die tussentijd contact met ze opgenomen, en toen werd mij door een vrouwelijke medewerker verteld dat hij eind van die week getest zou worden(wel vriendelijk). Vervolgens bel ik op vrijdag nog eens, word mij door een mannelijke medewerker verteld dat hij op maandag pas opgepakt zou worden(minder vriendelijk). Goed, ik wacht nog even af.
    Vervolgens krijg ik een verschrikkelijk e-mailtje op zondagavond dat ze mij € 0,- euro bieden voor mijn toestel omdat mijn I-Cloud account er nog op stond. Nou goed, dit is natuurlijk mijn eigen schuld geweest.. maar er werd erg onduidelijk in het mailtje vermeld dat wanneer ik deze alsnog zou verwijderen het toestel opnieuw getest zou worden. Dit hadden ze beter meteen duidelijk aan kunnen geven of de prijs kunnen vermelden die ze zonder account aanbieden. Aangezien het al maandag was, en de 4 dagen vanaf donderdag dus op die dag af zouden lopen heb ik ze meteen gebeld met het verzoek hem opnieuw op te pakken. Eerst kreeg ik weer een vrouwelijke collega aan de lijn, vervolgens een mannelijke. Het blijkt wel dat de mannelijke medewerkers binnen dit bedrijf niet weten hoe ze met klanten om moeten gaan. De arrogantie was enorm, wat niet kan als je binnen zo'n bedrijf werkt. Dit telefoontje was dan ook alles behalve gezellig. Mijn toestel zou niet meteen opnieuw getest worden en ik moest rustig op mijn beurt wachten. Inmiddels waren we al anderhalve week verder, dus dit accepteerde ik niet.
    Vervolgens werd ik teruggebeld met de melding dat mijn account er inmiddels af is en dat ze opnieuw mijn toestel zouden gaan testen. Krijg ik eind van de middag een mailtje dat ik nog +/- € 60,- voor mijn toestel terug krijg, terwijl ze mij € 250,- aanboden via de website. En dit alleen maar vanwege twee kleine krasjes op mijn toestel. Het beeldscherm zelf had 0 krasjes. Het toestel was zo goed als nieuw, hier kunnen we niet om liegen.
    Uiteindelijk kreeg ik dus voor de drie telefoons bij elkaar € 164,- i.p.v. de ruime € 400,-. In de toekomst zal ik mijn telefoons nooit meer naar dit bedrijf opsturen en ik zal dit bedrijf absoluut niet aanbevelen bij vrienden, familie, collega's en klanten. Ik kan dit bedrijf ook nergens op socialmedia terugvinden, ik begrijp nu wel waarom. Zeker na de reacties op deze website gelezen te hebben.

    Sterke punten
    De enige klantvriendelijke medewerker was Joke

    Zwakke punten
    Te veel om op te noemen. Onbetrouwbaar bedrijf. Klantonvriendelijk.

    Door M. Verdoolae op 22 november 2016 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Stuur een goedwerkende Galaxy S4 op, vergoeding werd verlaagd van 75 naar €18,00 omdat er een schroefje en sticker ontbrak!! Ze verzinnen van alles om er onderuit te komen!
    Dit was de eerste en de laatste keer dat ik gebruik maak van deze boeven!!

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Boevenbende

    Door Jorrit op 10 oktober 2016 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Twee toestellen opgestuurd. Netjes ontvangstbevestiging. Echter, toestel dat de dag van verzending nog gewoon gebruikt werd zou geen simkaart meer lezen. Tweede toestel idem. Lijken standaard reacties. Gemaild, echter geen enkele reactie meer.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplichters

    Door Toine op 14 juli 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ik heb mijn Sony xperia telefoon verzonden naar hun. Na 2 weken nog steeds niks ontvangen. Klacht ingediend en blijkt dat ze mij telefoon nog steeds niet kunnen vinden.

    Niet te geloven, oplichters zijn het.

    Zwakke punten
    Zaken niet in orde

    Door O.F op 30 mei 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Na 3 maanden nog steeds geen geld ontvangen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen afspraken nakomen, pauper bedrijf

    Door Mathijs op 25 mei 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Een volledig functionele Galaxy 5S Mini opgestuurd en dan wordt een niet aanwezig defect geconstateerd met als gevolg een reductie van 75% in de vergoeding. Gewoon oplichterij

    Sterke punten
    Het opsturen via Kiala

    Zwakke punten
    Frauduleuze praktijken

    Door Peter op 16 april 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Een uitkering van €76 ontvangen voor een iPhone 6 waar ik €306 voor zou moeten ontvangen. Telefoon was als nieuw, rechts boven in de hoek een iniminie scheurtje in het scherm (wat het zicht totaal niet belemmerde, en wat met het blote oog bijna niet te zien was). Voor de rest nog geen kras of scheur in mijn scherm. Een uitkering van €76 is totaal onterecht, zeer ontevreden. Zal dan ook niemand dit bedrijf aanraden!! Ik snap best dat het uit te keren bedrag verlaagd wordt als er iets niet goed is, maar dat er meteen 75% van de waarde afgehaald wordt is diep triest. Ik had mijn telefoon nog liever aan mijn zusje van 3 gegeven.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Komt afspraken niet na
    Zegt niet wat het belooft
    Geldklopperij

    Door Lieke op 6 april 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Na wat onderzoek op internet heb ik mijn Samasung S5 mini te koop aangeboden bij verkoopjetelefoon.nl.

    Kreeg direct na invullen van mijn gegevens, en de gegevens van mijn telefoon ,een bevestiging van hun, en een bijlage voor het etiket om het toestel via Kiala op te sturen.

    Vervolgens het etiket uitgeprint, en het toestel in een doos, met het etiket , kosteloos verzonden via Kiala.
    Dit was allemaal perfect geregeld.

    Enige dagen later kreeg ik een bericht via de mail van verkoopjetelefoon.nl dat de telefoon was ontvangen op hun adres.

    Ze adverteren met 7 dagen na ontvangst geld voor je telefoon...
    Dit kwam bij mij iets later aan....enkele dagen maar...dit omdat er een weekend tussen zat en ze een andere bank hebben als ik waardoor het tijd kost om het overgeschreven bedrag te ontvangen....(dit ligt dus aan de verschillende banken)

    Door alle negatieve reacties hier begon ik te twijfelen, en stuurde hen een mail om te vragen hoe het verder zou gaan.
    Deze mail stuurde ik op vrijdag, dus met het weekend ertussen moest ik even op het antwoord wachten.....MAARRRRR......op diezelfde maandag dat ik het antwoord verwachtte stond het afgesproken bedrag voor mijn nog goed werkende Samsung S5 mini van 125 euro gewoon super netjes op mijn rekening!!!!!....plus een nette email terug van hun met het antwoord dat het bedrag voor het weekend al was overgemaakt!!!!!

    Dus ik ben tevreden over de gang van zaken......de iets latere uitbetaling vind ik niet storend....ik werd enkeld argwanend door alle negatieve reacties die hier achter gelaten werden.....maar dit was gelukkig zeer ONTERECHT van mij!!

    Sterke punten
    - goede verzendservice via Kiala
    - Snelle ontvangst bevestiging
    - Netjes antwoord op mijn email

    Zwakke punten
    De belofte binnen 7 dagen ontvangst van je oude telefoon.....persoonlijk zou ik dit weg halen van de site.
    Het schept verwachtingen....

    Door Guido Plat op 8 februari 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Een Iphone 5s opgestuurd, wordt een bedrag van 195 euro gegenereerd. In de voorwaarden staat dat het toestel werkend moet zijn. Deze Iphone 5s werkte prima.

    Zij gaan de telefoon aan een algehele test onderwerpen. Hier is uit gebleken dat de frontcamera vast zou lopen. (ik heb de frontcamera nog nooit gebruikt dus al zou het zo zijn, dan zou ik hier geen weet van hebben) Verder beweren zij dat het display los zou zitten. Hier was bij ook niets van bekend.

    Op de dag dat ik de telefoon had aangemeld kreeg ik netjes een bevestiging via de mail. 5 dagen later kreeg ik een bevestiging dat het toestel een dag eerder door hun was ontvangen. Ook wordt er netjes bij vermeld dat ik binnen 6 dagen het geld op mijn rekening ga ontvangen.

    Vervolgens krijg ik pas op 26-1 dus welgeteld 18 dagen later een mailtje dat het toestel is getest en niet goed is bevonden. De volgende reden wordt aangegeven:
    Keuringsresultaat:
    De front camera loopt vast. Tevens staat het touch screen omhoog aan de bovenzijde.

    Hierop heb ik direct telefonisch contact gezocht met verkoopjetelefoon.nl. Dit was tevergeefs. Hierop heb ik een mail gestuurd en mijn ongenoegen geuit. Hier is niet op gereageerd dus heb ik maar weer telefonisch contact gezocht. Zij hebben toen foto's gemaakt en naar mij gestuurd. Vervolgens heb ik genoemd dat het display bij versturen niet los zat en dat ik dat van de frontcamera nooit heb vernomen en dat het display met versturen niet los zat. Ook heb ik hun gewezen op het feit dat er (als het display al los zou zitten) in de voorwaarden niks staat over loszittende (maar nog prima werkende) displays.

    Ze houden voet bij stuk en zeggen dat door de (softwarematige) fout in de frontcamera de voorwaarden zijn geschonden en dat het toestel niet naar behoren functioneert.

    Vervolgens krijg ik op 27-01 pas de 48,75 (25% van het totaalbedrag) het geld op mijn rekening gestort. Dit is dus precies 19 dagen na de aanmelding. Bijna 3 keer langer dan beloofd.

    Hierover heb ik weer een mail gestuurd op 28-01 en tot op heden (04-02) geen reactie gekregen. Nu net weer telefonisch contact met ze gehad en de medewerker in kwestie houdt voet bij stuk en pretendeert dat zij een melding op de website hebben gehad (in de eerste week van januari) waarin vermeld zou staan dat door de feestdagen in december er een vertraging zou kunnen optreden in de uitkering van de vergoeding. Echter heb ik mijn telefoon op 08-01 aangemeld en toen zou deze melding al niet meer op hun site hebben gestaan. Verder heb ik nog gemeld dat er zelfs in de bevestigingsmail wordt genoemd dat het geld zelfs binnen 6!! dagen zou worden overgemaakt. De medewerker vroeg mij wat ik hier nu mee wilde bereiken en zei dat ze niks voor mij kon betekenen en het probleem niet zag. Hierop heb ik gezegd dat zij bepaalde beloftes doen via de website en via de mail en deze niet nakomen en dat ik hier bezwaar tegen had. Zij bleef echter volhouden dat zij hier niets mee kon en toen ik zei dat ik nu op een andere manier stappen ging ondernemen wenste zij mij veel succes.

    Walgelijk dus en ga nu dus ook andere (juridische) stappen ondernemen.

    Sterke punten
    niet reageren op mails, onverschillig zijn, klachten niet serieus nemen

    Zwakke punten
    Niet aan de afspraken houden, geen oplossing bieden en vage voorwaarden

    Door C. Musters op 4 februari 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Er wordt beloofd dat je binnen een week na ontvangst van de telefoon je geld krijgt. Dit is echter niet waar!
    Het leek prima te gaan. Ik kreeg - een week ofzo nadat ik mijn telefoon had opgestuurd - een bevestiging dat ze het geld binnen 3 dagen gingen overmaken. Na een week wachten heb ik een e-mail gestuurd. Weer een week later heb ik hier nog geen reactie op ontvangen. Het nummer op de website neemt niemand op, geen voicemail etc.
    Ik denk dat ik naar mijn geld kan fluiten....

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    - oplichting
    - reageren niet op e-mail
    - telefonisch niet bereikbaar

    Door Anja op 2 februari 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Zeer nette telefoon opgestuurd, na hun controle is er ineens van alles mis. De telefoon werkte naar behoren. Ipv 65,- krijg ik nu maar €16,-.
    Alles is erop gericht om je op te lichten

    Sterke punten
    Geen enkele te bedenken.

    Zwakke punten
    Zonder enig overleg het, denken dat ze op deze manier het af kunnen handelen. Hoezo klant belang, totaal niet.

    Door Moi op 10 november 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Het proces via de website en het opsturen gaat allemaal vlot.

    Vervolgens krijg je een mail dat de telefoon binnen is en dat ze een keurongsproces gaan doen. En jahoor een dag later krijg ik zowat 100 euro minder dan op de website staat vanwege scheuren. Ik had zelfs een video van het toestel gemaakt voor ik die verzond en daar is geen scheur op te zien. Nu reageren ze uiteraard niet meer via de mail.

    Sterke punten
    Sterk in oplichten

    Zwakke punten
    Alles

    Door Gerben Roos op 22 oktober 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Echt een slechte site. Door hun ben ik ontzettend in de zak gezet. Ik kon minstens 130 voor mijn gsm ontvangen en heb uiteindelijk maar 32 gekregen

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Komen absoluut niet na wat ze beloven en geven de betaling veelste laat!

    Door Kim op 18 februari 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.



Bezoek VerkoopJeTelefoon.nl

Schrijf je eigen review