Ritel.nl

Voor online aankopen op het gebied van telecom en accessoires voor zowel particuliere als zakelijke doeleinden is Ritel het juiste adres. Dit bedrijf is al 20 jaar specialist in communicatie en wordt ook gezien als de marktleider in Zuidwest Nederland. Ritel.nl, dé goedkoopste telecomspecialist van Nederland! Hier kan men terecht voor de allernieuwste mobieltjes en kunnen klanten kiezen uit de mooiste cadeau's. En in veel gevallen zijn deze nog gratis ook! Ritel is daarom niet zomaar de webwinkel met het grootste assortiment telefoons, accessoires en inkt. Ritel biedt het breedste assortiment aan tegen lage online prijzen. Bij Ritel wordt service en kwaliteit hoog in het vaandel gehouden. Klanten kunnen hier rekenen op een snelle levering van de aangekochte goederen en natuurlijk kan men profiteren van de beste en goedkoopste prijzen. Ritel probeert ten alle tijden het beste aan te bieden aan de klanten. Dit doet het bedrijf door zeer kritisch het assortiment te bepalen. Er is dagelijks contact met de leverancier en partners in binnen- en buitenland waardoor Ritel in staat is om het assortiment continue te vullen met producten van hoogwaardige kwaliteit, tegen zeer scherpe prijzen. Verder beschikt Ritel ook over een eigen software en marketing team. Samen met de productspecialisten zorgt het bedrijf er o.a. voor dat het assortiment overzichtelijk en actueel wordt aangeboden op de website. Bij ieder product kan men de juiste informatie en voorraden per artikel terugvinden. Bent u toe aan een nieuwe mobiel, wilt u een nieuwe abonnement sluiten of moet u alleen accesoires aanschaffen voor uw mobiel of communicatiemiddel? Wilt je zeker zijn van een snelle levering, goede service en kwaliteit? Dan ben je bij Ritel op het juiste adres. Breng vandaag nog een bezoekje aan de website:

Mobiel abonnement

Ben je het opwaarderen van beltegoed of data zat? Sluit dan vandaag nog een mobiele abonnement af. Bij Ritel kunnen klanten namelijk abonnementen afsluiten van T-Mobile, Telfort, Tele2, KPN, Ben en Vodafone. Het gaat hierbij om zowel verlengingen als nieuwe GSM abonnementen. Ritel heeft altijd de beste deals en de scherpste prijzen, dat is wat dit bedrijf dan ook zo uniek maakt van de rest. Naast het sluiten van een abonnement, kan men bij Ritel ook terecht voor een los toestel. Bij Ritel worden diverse merken telefoontoestellen verkocht zoals smartphones van Apple, Samsung, HTC, Sony en nog veel meer. Ritel heeft altijd de nieuwste toestellen op voorraad enkele voorbeelden zijn de: Apple iPhone 8, Apple iPhone 8 Plus, Samsung Galaxy S8 en Samsung Galaxy S8+. Breng dus gerust een bezoekje bij Ritel voor onafhankelijk advies en kies het toestel en mobiele abonnement dat bij u past.


Smartphone Verzekering

Bij Ritel kan men ook terecht voor het verzekeren van smartphones. Zo kunnen klanten een complete GSM verzekering afsluiten tegen scherpe maandpremies. Hiermee kunnen verzekerde mobiele gebruikers onverwachte kosten voorkomen. De verzekering van Ritel biedt onder andere dekking tegen diefstal, beroving, gespreksmisbruik (bij beroving/diefstal) en val-, stoot-, en waterschade. Kortom, het is een echte must om uw kostbare smartphone te verzekeren!


GSM Reparatie

Ook voor het repareren van mobiele telefoontjes is men bij Ritel op het juiste adres. Alle merken mobieletelefoonstellen kunnen gerepareerd worden bij Ritel. Moet een scherm gerepareerd worden of moet een programma geinstalleerd worden op je mobiel? Dan ben je ook hiervoor bij Ritel op het juiste adres. Vanwege de snelle reparatieservice kunnen klanten hun mobiel binnen een mum van tijd terug verwachten.


Telefoon accessoires

Bij Ritel kunnen klanten ook terecht voor top kwaliteit telefoon accessoires. Naast originele accessoires van Apple en Samsung heeft Ritel ook telefoonhoesjes van premium merken. Behalve deze telefoonhoesjes hebben treft men ook een groot assortiment aan overige telecom accessoires. Een kleine greep uit het assortiment is: autohouders, autoladers, oplaadkabels en geheugenkaartjes.


Contact gegevens

Voor meer informatie, vragen en of opmerkingen, kunnen klanten gerust contact opnemen met de klantenservice van Ritel via het nummer 0113-240740. Shopbox / Ritel Pearyweg 1, 4462 GT Goes (geen bezoekadres) E-mail: [email protected] Tel.: 0113-240740


Ritel.nl Reviews

    Goede verkoper

    Ik heb een goede ervaring gehad met deze verkoper. Product was hetzelfde als op het plaatje. Zou zeker nog een keer bestellen.

    Zeer slechte afhandeling van klachten Ritel

    #ritel#slechtbedrijf#ritel#
    Ritel slecht in oplossen van problemen.
    Nieuwe Samsung galaxy s6 edge telefoon binnen week defect. Ritel wijst een beroep op garantie af omdat het defect volgens hun is ontstaan door vochtschade. Het toestel is op een normale manier gebruikt en is nooit met vocht in aanraking geweest telefoon is in die week niet eens buiten geweest. Viel na 1 week uit en ging niet meer aan.Telefoon is voor reparatie door mijzelf voor reparatie aangeboden bij samsung. Deze kwam ongerepareerd terug, conclusie vochtschade dit valt buiten de garantie en kan niet gerepareerd worden. Volgens samsung zat er zelfs al erosie in de telefoon. Vervolgens telefoon terug naar Ritel gestuurd deze hebben hem ook weer doorgestuurd voor onderzoek uitkomst zelfde conclusie.Navraag bij meerdere partijen gedaan, er kan niet binnen en week al mocht ik dus zelf de veroorzaker zijn wat ik niet was erosie in zitten. Juridisch advies ingewonnen en volgens het consumentenrecht moet Ritel bewijzen dat het defect door mijn onzorgvuldig gebruik defect is geraakt. Zij gaan hieraan volledig voorbij en stellen gewoon dat er geen recht is op garantie. Bij meerdere telefoonwinkels met dit verhaal geweest en zij hebben vaker deze klachten gehoord over deze telefoon waarschijnlijk zwak toestel vanuit de fabriek. Meerdere telefonische contacten met Ritel biedt geen resultaat, niets aan te doen pech. Inmiddels betaal ik wel gewoon de abonnementskosten, waarin uiteraard het grootste bedrag is opgenomen als kosten voor de nieuwe telefoon die dus nu gewoon bij Ritel ligt. Verlenging abonnement bij tele2 gaat pas in september in dit betekend dus meer dan 2 jaar hoge kosten betalen voor een telefoon die ik niet heb. DUS Of het abonnement ontbinden zonder verdere kosten.
    Indien dat niet lukt wil ik een nieuw toestel . Dit bericht blijft ik overal plaatsen en abokosten stoneer ik totdat dit is opgelost!!!!!!!!

    Zwakke punten
    Zeer slechte afhandeling van Ritel legen de schuld bij de klant ondanks alle tegenbewijs

Bezoek Ritel.nl

Schrijf een review